Gå til innhold

Filmtreff? Noen interesse for det?


Movieheart

Filmtreff  

54 stemmer

  1. 1. I hvilken byer ville du vært interessert i å delta på filmtreff? (mulig å krysse av på flere alternativer)

    • Oslo
      14
    • Bergen
      4
    • Trondheim
      19
    • Stavanger
      5
    • Tromsø
      4
    • Ikke interessert
      10


Anbefalte innlegg

Det har kommet opp et par ganger i filmprat tråden at vi kanskje skulle ha arrangert et filmtreff for oss her på forumet hvor vi leier en kinosal og ser filmer som vi selv velger. Men de fleste gangene virker det for meg at det bare blir med snakket og det hele blir glemt. Jeg vet ikke hvordan det er med resten av folket her, men jeg er i hvert fall veldig interessert i å få til dette. Ikke noe slår det å gjennoppleve gamle klassikere på det store lerretet.

 

Men dette krever jo at en del er interessert siden det sikkert koster noen kroner å leie en kinosal. Og så må vi også finne ut hvor og når vi skal gjøre det. Men først og fremst må folk vise interesse for det.

 

Så jeg starter nå opp bare dette litt forsiktig så får vi se hva det går til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med, men Trondheim er nok den eneste aktuelle plassen.

 

Leie av kinosal er dyrt ja.. Trondheim Filmklubb har vel et eget cinematek som kanskje er billigere å leie? Regner med det er snakk om digital fremviser? Er vel ingen på forumet som er i besittelse av 35mm-ruller :p Men det er vel ikke uaktuelt å fått låne filmruller av filmklubben, eller andre.

 

Vi kan jo starte kvelden med en filmquiz eller noe? Også må vi selvfølgelig ha masse popcorn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...