ATI vs GeForce Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 http://www.battlefield.ea.com/battlefield/...p;storyid=24609 w00000t *nostalgi*
HerrGhost Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Woohooo, Looking good satse på skikkelig klansupport og
ATI vs GeForce Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Tror neppe det kommer med det første, de har hendene fulle med Conquest moden...
boffeeen Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 forget about it.. BC kom med for lite, og er for lengst dødt når det kommer. Virkelig et av de mest halveis-spillene jeg har spillt hittil
ATI vs GeForce Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Skrevet 29. juli 2008 Enig der boffen, men som gammel BF2 veteran vil jeg vente å gi det en sjanse til. Dice har nemlig gitt ut melding om at Conquest moden er nesten ferdig med beta stadiet nå, og det begynnes snart å jobbe på clan support og full team chat. MEeeeeeen, ingen clan support - da kan de kiss their game goodbye
Lakus Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Hvor mye er det å se i en update egentlig? Det er det samme spillet som vi allerede har spilt i en mnd. Det er den samme grafikken, samme lydene, samme kjøretøyene osv. Eneste nye er en mode som vi alle har spilt før. Ikke negativt ment. Poenget mit er at dette nå er for sent. Bad Company tilbyr for lite, for sent.
Zimmerh Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 (endret) forget about it.. BC kom med for lite, og er for lengst dødt når det kommer. Virkelig et av de mest halveis-spillene jeg har spillt hittil BF bad company var en smakebit på BF3 med frostbite Bad Company var en test om alt funket før barnet til DICE skal ut i markedet. Tror jeg da. Endret 30. juli 2008 av Zimmerh
AndyF Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 er jo ganske lite som er sagt om den updaten. eneste at det kommer med conquest mode og noen tweakete effekter. håper på at de fikser squad/clan problemene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå