Gå til innhold

450D til 4200 hos amazon.com!


Anbefalte innlegg

Amazon har jo råbillige kamera..!(Og mase anna forsåvidt) Såg dei hadde 450D med 18-55mm IS, eller Xsi som det heiter der til berre 4200 kr/$796.03! Men viss eg skal bestille det hit så blir det jo toll, pluss at det kan gå galt vidd det skjer noko med kameraet. Norsk meny har dei sikkert ikkje heller.. Lønna det seg å kjøpe det der?

 

http://www.amazon.com/Canon-Digital-Camera...9204&sr=8-3

Endret av Astrod
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merverdiavgift på 25% gjør at du er oppe i norsk pris sånn cirka og med tanke på at du ikke har noen reklamasjonsrett, ikke norsk språk og slikt ville jeg ikke si at det lønner seg.

 

Men er det ikkje sånn at ein må trekke fra den amerikanske momsen og?

Lenke til kommentar
jo. men så har det seg slik at i statene har man ikke moms uansett. enkelte stater har salgstakst, og da er regelen at priser på nett blir oppgitt uten denne.

 

så ja, vil du kjøpe samme kamera til samme pris med elendige rettigheter om noe skjer, så kjøp ifra amazon!

 

Åja, ja då trur eg at eg kjøper ifrå Norge..

Lenke til kommentar
jo. men så har det seg slik at i statene har man ikke moms uansett. enkelte stater har salgstakst, og da er regelen at priser på nett blir oppgitt uten denne.
Sales tax påløper bare i fysisk butikk og ved netthandel internt i en stat (New York og New Jersey teller her som én stat). Dersom du får tilsendt varer i post til andre stater eller internasjonalt, påløper det ikke sales tax.
Lenke til kommentar
jo. men så har det seg slik at i statene har man ikke moms uansett. enkelte stater har salgstakst, og da er regelen at priser på nett blir oppgitt uten denne.
Sales tax påløper bare i fysisk butikk og ved netthandel internt i en stat (New York og New Jersey teller her som én stat). Dersom du får tilsendt varer i post til andre stater eller internasjonalt, påløper det ikke sales tax.

 

Åå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...