Gå til innhold

Kulturo: Eminem er albumklar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med heller å trøkke albumet sitt opp i ræva, hm? ;) Gjelder forsåvidt sjangeren også. Enhver yoyo-artist burdte "#"%"#%!" ;D

Jeg vet ikke helt om du noen gang har hørt Eminem, men han er ikke bare "yo yo". Om du lurer, så er jeg ikke spesielt glad i sjangeren selv, men Eminem er nok det eneste jeg kommer til å noen gang høre på, hva denne sjangeren angår. For øvrig enig med athorb i at Eminem har vært en skuffelse siden Encore.

Lenke til kommentar
Hva med heller å trøkke albumet sitt opp i ræva, hm? ;) Gjelder forsåvidt sjangeren også. Enhver yoyo-artist burdte "#"%"#%!" ;D

Bahehaeheh. Tror du skal begynne å høre på alt annet enn nådagens mainstream-hiphop før du uttaler deg med den setninga der. :)

Lenke til kommentar
Hva med heller å trøkke albumet sitt opp i ræva, hm? ;) Gjelder forsåvidt sjangeren også. Enhver yoyo-artist burdte "#"%"#%!" ;D

Jeg vet ikke helt om du noen gang har hørt Eminem, men han er ikke bare "yo yo". Om du lurer, så er jeg ikke spesielt glad i sjangeren selv, men Eminem er nok det eneste jeg kommer til å noen gang høre på, hva denne sjangeren angår. For øvrig enig med athorb i at Eminem har vært en skuffelse siden Encore.

 

Så klart har jeg hørt på Eminem. Jeg vet at han ikke rapper om blingbling, bitchnhoes, fete biler osv.. men om dattra si, Haile eller hva nå hu het, ungdomskjærsten kim(love&hate sanger) og om andre personlig ting. :)

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Hva med heller å trøkke albumet sitt opp i ræva, hm? ;) Gjelder forsåvidt sjangeren også. Enhver yoyo-artist burdte "#"%"#%!" ;D

Nightwish er death metal, 50 Cent er Hip Hop og Basshunter er techno.

Fine stereotyper vi har. Neh, lær deg hva som er hva før du sier noe. Eller hold kjeft.

 

Gleder meg til Eminem's nye album jeg. Lenge siden jeg har hørt på han.

Lenke til kommentar
Er egentlig kun 2 rappere som jeg har noenlunde "respekt" for: Eminem og 2Pac, resten kan dra til helvette, ja det inkluderer spesielt Jay-Z, jeg synes de er fullstendig talentløse "artister" hele gjengen.

 

Flame on!

 

Du har hørt alle de 10 345 786 andre?

 

Albumet kommer til å suge. *setter på Kill You*

Endret av Thendrup
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...