Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen her som kan oppdatere meg på runescape fronten?

 

Fikk tilbake kontoen min for et par dager siden, og tenker på å prøve rs igjen utover høsten. Har ikke spilt på over 1 år, så jeg er HELT ute av det. Etter dungeoneering kan jeg ikke en dritt. Noen som kan skrive litt om oppdateringer det er verdt å få med seg?

 

Btw, tips til moneymaking? Brukte nats før, da de var 300. Ble sjokkert når jeg i går sjekket og så 120 each :( Runecrafting var min pengekilde før.. aner ikke hva jeg skal gjøre nå.

Du kan søke på: Kill3rman888 for å se stats, eventuelt gi meg tips til hvilken skill jeg kan bruke for å skaffe en 20mill iløpet av en uke eller to :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei, quick question

 

Er det noen som har en eller flere accounter som jeg ganske enkelt kan få? Det spiller ingen rolle hvilke skills som er gode osv, og jeg trenger heller ikke at det er penger på den. Litt combat er fint, men ellers ikke noe særlig krav. Jo bedre, jo bedre... ;o

 

Send gjerne PM om du har noe på lur

Lenke til kommentar

Jeg er for doven til å aktivt gå inn for å tjene penger, men jeg kjøper 80 staver fra Zaff i Varrock hver dag for 7k hver. Disse selger jeg på GE; prisen i dag er rundt 8500. De går raskt unna. Har aldri hatt problemer med å bli kvitt dem.

Men man må ha gjort alle oppgavene i Varrock Diary for å kunne kjøpe 80; en ny spiller kan kjøpe 16 pr dag.

 

Er det noen som har tenkt seg på RuneFest i år? Noen som var i fjor?

Lenke til kommentar

Godt og se at det forastt er liv her i tråden, heh.

 

Runescape er et artig spill, og jeg begynnte og spille det igjen for noen uker siden. Har ikke spillt rs siden 06 så det var ganske spesielt og se kor mye forbedringer det har kommet siden da... Heldighvis har jeg forsatt cash (4,5 mil), og en god del ting som er verdt en del penger.

 

Nå for tiden driver jeg med Fletching, en ganske chill skill spør du meg. Jeg er for øyeblikket i 86 men jeg nermer meg og komme i 87 :)

 

Jeg har lenge vært i stuss om jeg skal selge accen min men nå som rs har fått så mye forbedringer, er jeg ikke i tvil lenger om jeg skal selge den :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...