Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Jeg begynte å spille igjen rett før høstferien starta her i bærum, men jeg er lutfattig! jeg trenger penger som et helvette. hvordan skal jeg gjøre det? noen av skillsene mine er: Wc: 81 fletching 93 crafting 66 mining 70 og smithing 49 :)

 

bærumgutten må jobbe for pengene? :p

 

hhahaha :mrgreen:

 

 

Lurer på hvorfor jeg nevnte at jeg bor i bærum -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg begynt å spille aktivt igjen. Blei 99 attack for noen dager siden :p

Måter å tjene cash på:

-Alche for profit (se her. Ikke alltid oppdaterte priser, så det kan være greit å sjekke før du kjøper noe)

-Slayer/PVM for drops og løse clue scrolls de dropper

-Skilling/samle resurser/lage ting av resurser

 

Jeg kjøpte også santa hat når den var 13mill. Den har nå steget til 180-190mill. Så jeg låner den ut for omtrent 500k for 24 timer.

 

Heter forresten Giant Wiener in-game om noen vil adde meg.

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Her holdes det enda på.. :)

 

Vurderer å ta opp RS når jeg er hjemme i jula, for å dekke spillbehovet mitt, hæhæ.. *kremt* Er det noen som har prøvd å kjøpt gull? Jeg har jo blitt hacka 3 ganger, og har ingenting igjen. Føler ikke for å "starte på nytt" nå altså.. *kremt*

Lenke til kommentar

Her holdes det enda på.. :)

 

Vurderer å ta opp RS når jeg er hjemme i jula, for å dekke spillbehovet mitt, hæhæ.. *kremt* Er det noen som har prøvd å kjøpt gull? Jeg har jo blitt hacka 3 ganger, og har ingenting igjen. Føler ikke for å "starte på nytt" nå altså.. *kremt*

 

Grunnen til at du er blakk er vel fordi du droppet et par hundre millioner i wilderness for et år siden? :p

 

Selv nærmer jeg meg 99 i alle skills, og har ca 2b cash :D Kaller meg Strafferett

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva skjer med Runescape for tiden?

 

Før var online-tallene oppe i 250k, nå er det nedi i 80k? Har Jagex bannet en haug med botter, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? :D

Ca. 90% av botsene ble bannet for en stund siden. ;)

 

Forklarer jo egentlig det meste.

 

Husker for en del år tilbake. Da var det nesten ingen bottere og se, uansett om det var i Drayanor eller Barbarian Village. Som vi pleier og si "Miss the old days, when it's only was 1-2 botters in Barbarian Village".

 

Det er faktisk trist at Runescape ble overtatt av bottere... Tross alt var Rs det spillet jeg brukte mest tid på i barndommen min :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Her holdes det enda på.. :)

 

Vurderer å ta opp RS når jeg er hjemme i jula, for å dekke spillbehovet mitt, hæhæ.. *kremt* Er det noen som har prøvd å kjøpt gull? Jeg har jo blitt hacka 3 ganger, og har ingenting igjen. Føler ikke for å "starte på nytt" nå altså.. *kremt*

 

1. Endre passord jevnlig

2. Ikke last ned noe fra noen du ikke kjenner

 

Gjør litt woodcutting/mining/fishing til du har noen få mill, deretter kan du prøve pvp eller pvm.

 

Tipper du allerede kan dette :p

Men tenkte bare å hinte til at å kjøpe gull er for "noobs". Lett å bygge seg opp igjen.

Eller så kan du gå for scamming/luring som jeg og en kompis har gjort mye i det siste. Vanvittig gøy når man har Skype kommunikasjon. Holdt på å le meg ihjel når vi begynte å double money... Tror vi fikk 20m sammenlagt på en helg.

 

Tror du maks kan få mute.

 

Om du er for lav level for dette er det bare å levle opp til du er høyt nok level..brukte selv bandits når jeg maxet ut CB...før summoning kom såklart...

Endret av zHemoglobinZ
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nå 99 i alle skills og 104 i dungeoneering. Neste mål er Completionist Cape!

 

Hvis noen nye vil prøve Runescape, kan de bruke denne linken for å få 100% mer xp den første uken, samt en start-pakke! Bruker du linken, og så blir member, gir jeg deg 5M så du får en god start!

 

Snart Bonus XP Weekend forresten! :dribble:

Lenke til kommentar

Hvis dere savner "the good old days", så er det folk som driver med å bygger opp Runescape helt fra bunnen av, hvordan det var i 2006! Med alle quester, skills, de gode gamle melodiene etc etc. Linken er www.rs2006.net. 100K registrerte, fra 60K unike IP-adresser! Og nei, det er ingen phishing-side. Bare å søke opp rs2006 på youtube, og se videoene, blant annet til brukeren rs2006, der han viser skillsene han har jobbet med, med den gode gamle musikken i bakgrunnen. :)

 

Anbefaler virkelig alle de som savner de gode gamle dagene, til å registrere seg! Det er ikke oppe ennå, men de er veldig nær! De jobber på Farming nå, som de er snart ferdig med.

 

Personlig har jeg quitta RS, pga. Runescape aldri har vært det samme som før. Jeg hater overpowered våpen som Korasi og AGS etc. Går knapt an å spille RS uten lagg heller.

Lenke til kommentar

Hvis dere savner "the good old days", så er det folk som driver med å bygger opp Runescape helt fra bunnen av, hvordan det var i 2006! Med alle quester, skills, de gode gamle melodiene etc etc. Linken er www.rs2006.net. 100K registrerte, fra 60K unike IP-adresser! Og nei, det er ingen phishing-side. Bare å søke opp rs2006 på youtube, og se videoene, blant annet til brukeren rs2006, der han viser skillsene han har jobbet med, med den gode gamle musikken i bakgrunnen. :)

 

Anbefaler virkelig alle de som savner de gode gamle dagene, til å registrere seg! Det er ikke oppe ennå, men de er veldig nær! De jobber på Farming nå, som de er snart ferdig med.

 

Personlig har jeg quitta RS, pga. Runescape aldri har vært det samme som før. Jeg hater overpowered våpen som Korasi og AGS etc. Går knapt an å spille RS uten lagg heller.

 

Agreed, lagg, lagg, lagg, claw rusher, lagg, lagg, lagg, pj'er, lagg, lagg, lagg, død. Sånn generelt Wildy

Lenke til kommentar

Hvis dere savner "the good old days", så er det folk som driver med å bygger opp Runescape helt fra bunnen av, hvordan det var i 2006! Med alle quester, skills, de gode gamle melodiene etc etc. Linken er www.rs2006.net. 100K registrerte, fra 60K unike IP-adresser! Og nei, det er ingen phishing-side. Bare å søke opp rs2006 på youtube, og se videoene, blant annet til brukeren rs2006, der han viser skillsene han har jobbet med, med den gode gamle musikken i bakgrunnen. :)

 

Anbefaler virkelig alle de som savner de gode gamle dagene, til å registrere seg! Det er ikke oppe ennå, men de er veldig nær! De jobber på Farming nå, som de er snart ferdig med.

 

Personlig har jeg quitta RS, pga. Runescape aldri har vært det samme som før. Jeg hater overpowered våpen som Korasi og AGS etc. Går knapt an å spille RS uten lagg heller.

Hvis dere savner "the good old days", så er det folk som driver med å bygger opp Runescape helt fra bunnen av, hvordan det var i 2006! Med alle quester, skills, de gode gamle melodiene etc etc. Linken er www.rs2006.net. 100K registrerte, fra 60K unike IP-adresser! Og nei, det er ingen phishing-side. Bare å søke opp rs2006 på youtube, og se videoene, blant annet til brukeren rs2006, der han viser skillsene han har jobbet med, med den gode gamle musikken i bakgrunnen. :)

 

Anbefaler virkelig alle de som savner de gode gamle dagene, til å registrere seg! Det er ikke oppe ennå, men de er veldig nær! De jobber på Farming nå, som de er snart ferdig med.

 

Personlig har jeg quitta RS, pga. Runescape aldri har vært det samme som før. Jeg hater overpowered våpen som Korasi og AGS etc. Går knapt an å spille RS uten lagg heller.

Jeg årøvde RS igjen en uke nå, å jeg synes det er veldig kjedelig pga det er liksom ikke som før, det er så oppgradert å alt ser helt anderledes ut... så skal jaggu sjekke ut den old days RS som var grunnen til at jeg begynte å spille RS npr jeg var mindre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...