Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Noen som vil ha en konto jeg laget og en kompis av meg har levla?

94 magic, 79 str, 54 att er vel det som er på den.. Tror den er botta, så bruk på eget ansvar :)

 

Og.. har gitt den bort før, men den har blitt tatt tilbake av kompisen min som ville "sjekke" hvor mye den hadde blitt spilt på (ingen ting ifølge han), men har sagt til han at han ikke skal gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Har nøyaktig 0 planer om å starte igjen, så ingen fare, vil ikke ha den :)

Har lvl 85 pala, lvl 85 rogue, lvl 85 mage og lvl 85 druid på wow, og ligger på 2.3k i rating. (Om dette sier deg noe).

Spiller også quakelive og CS aktivt. Har alt for mange spill for tiden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det kan du trygt si!

Aimer på å vinne lokal-LAN i både cs, arena på wow og i quakelive + wc3 om jeg orker. Så null tid for spill som runescape :)

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg vært member i akkurat 1 år. Tok SS fra første gang jeg ble member, også tok jeg SS i dag for å sammenligne, og sjekke hva jeg har gjort på 1 år. :)

 

Stats anno 22.Juni 2010:

 

2zg5e00.jpg

 

Stats anno 22.Juni 2011:

 

205tvd1.jpg

 

Pluss at jeg har Quest Cape. Mye jeg har opplevd på 1 år. Men når jeg tenker meg om tror jeg at jeg har spilt litt for mye på 1 år... :tease: Jaja. Hva er det dere gjør på RS fortiden? Selv trener jeg FM til 80 (78) atm, bare fordi jeg kjeder meg på RS fortiden, og 80 er et fint tall! :) Ellers skal jeg kanskje prøve å drepe Chaos Handcannoneers/Dwogres for å forsøke å få enda en D Pick, fikk D Pick for noen dager siden. :D

Lenke til kommentar

Er det noen som har en bruker med 1 prayer, mage, range og summ? Det spiller ingen rolle hvordan stats'ene er ellers. Det eneste kriteriet mitt er at den er gammel nok til at jeg kan logge inn med navn, og ikke mail. Selv en lvl 3 er bra.

 

Jeg spør altså om å få denne brukeren :) hehe

Lenke til kommentar

ahh, da ser det ut som det gikk, er i lvl 50 i magi,40 i range og 39 i livgreie, og da måtte jeg tydligvis ha 75 attack eller strength lvler for å gå opp en combat lvl.. Da tror jeg jeg trener litt attack jeg, sånn at jeg kan bruke noe høyere enn iron pickaxe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...