Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2vj1p1c.jpg

 

OMFG! På mitt 478392916728201 forsøk så lykkes jeg endelig! Herregud, for en følelse! Datt faktisk ned til 1 HP i en av de siste slagene hans. Men klarte å drikke brews og fylle det opp til "trygg" hp igjen. Brukte 3 mill på stuff så har bare igjen 58 K. Men bryr meg ikke om det akk nå, bare sykt happy! :D Digg å se HP'en hans falle til 0. Rest in hell, Nomad! :innocent:

 

PS, hadde vært snilt om noen styrtrike folk hadde lagt til 2004-2007 (mitt in-game nick), og donert et par mill til meg. :innocent:

Lenke til kommentar

Da har jeg begynt med RS igjen, óg. Ser at free trade og wilderness er tilbake, sammen med alt for mange bots.

 

Og mine 1.3b GP er visst ikke verdt stort lengre, heller, siden inflasjonen virkelig har slått til. Angrer på at jeg ikke kjøpte en del phats før jeg sluttet sist vår. :p

 

1.3 b er veldig mye. Hvordan fikk du så mye? Pic?

Lenke til kommentar

Etterhvert kommer jeg nok til å kjøpe 99 i alle buyables, da jeg har utsatt dette nettopp for å legge meg opp penger raskere via flipping/merching. Et phat sett virker og meget fristende når den tiden kommer, tenker jeg kommer til å stake en del når jeg endelig bestemmer meg for å bli ferdig med 99 Slayer/maxed combat.

 

Brukernavnet mitt er Rinoa H, du må gjerne legge meg til om du ønsker. Jeg er ikke så mye online akkurat nå da, som russ er det andre ting som frister enn å spille RS. :-)

Lenke til kommentar

Vil forresten tro at om ranger boots faller, så kjøp de. Var bare 3 uker sia de var på 24 mill..

24M?! Jeg kjøpte de for 600k back in the day. Men så quitta jeg for 2 år siden da.

 

 

Hehe, tenkte det jeg og når jeg sjekket prisene på ting rett etter å ha kommet tilbake etter over et år uten å logge på. Angrer på at jeg ikke investerte 1b+ på phats til 90-160m, ranger boots til 1.5m, eller amulet of fury til 1.4m. Men men, sånn er livet. Penger i Rs er alt for lett å komme over nå, og alt er svindyrt. Noen andre som savner at herblore tjente penger, og at dragon bones var 1k? :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Yeah. Husker når jeg hadde tjent mine første 400k. Det stod mellom å kjøpe full addy(gold) eller santa hat. Kjøpte santa, solgte den en måned senere og stod med en mill. Slutta, og neste gang jeg logga på var den sånn 10 mill.. RS altså.

Lenke til kommentar

Yeah. Husker når jeg hadde tjent mine første 400k. Det stod mellom å kjøpe full addy(gold) eller santa hat. Kjøpte santa, solgte den en måned senere og stod med en mill. Slutta, og neste gang jeg logga på var den sånn 10 mill.. RS altså.

 

Og nå koster den 96 mill :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...