Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Milliarder er ganske mye, selv i RuneScape. Pics, or it didn't happen!

Hvis han har så mye regner jeg med at han mercher mills, slik mange andre gjør :) Hvis han har innkjøpspris på ca. 3 kroner vil han da ha brukt 6 000 Kroner på mills, som han da selger videre til andre for alt over 3 kroner :) Hvis han f.eks. får solgt alt for 4 kroner pr, vil han ha fått 8 000 kroner, altså 2 000 kroner i profitt :)

 

EDIT: Så jeg understreker med at det ikke er så utrolig at han har det :p

 

EDIT2: Et slikt bilde ville ikke vært vanskelig å fake uansett :)

Endret av Latterkongen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faen, nå som jeg er så nærme 99 runecrafting! Er rundt 24 timer ifra 97 RC, men gidder ikke og ta riskoen med og bli banned atm. pga. bots events og clan flagg som står i veien foran chest i CW. Så da går jeg for 81-99 ranged i SW imenst! :)

SW bot, eller legit? Ingen blir tyderligvis bannet i SW, men du ser jo at alle botter. alle løper i samme strøm lol! :D

 

EDIT: beklager dobbel post

Endret av moskito
Lenke til kommentar

Haha, kan tenke meg jeg får bedre jobber en dere i fremtiden, å som jeg har sagt en del ganger, så pker jeg. Synest ikke RS er gøy utenom pking. Men for all del, spille Runescape resten av livet sitt må jo være kjempe gøy! Stå på!

 

EDIT: At dere bryr dere om at jeg botter sier vel mer om dere, tullinger!

Endret av Jaudaa
Lenke til kommentar

Haha, kan tenke meg jeg får bedre jobber en dere i fremtiden, å som jeg har sagt en del ganger, så pker jeg. Synest ikke RS er gøy utenom pking. Men for all del, spille Runescape resten av livet sitt må jo være kjempe gøy! Stå på!

 

EDIT: At dere bryr dere om at jeg botter sier vel mer om dere, tullinger!

 

Jeg bare ELSKER å lese slike ting! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...