Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, etter å ha sett denne tråden kom jeg på at broren min spilte alt for mye runescape en gang i tiden. Prøvde å sjekke ut accounten hans, men den var tydeligvis bannet, og Jagex nektet å åpne den igjen. Han prøvde tydeligvis å botte helt mot slutten og ble bannet veldig raskt.

 

Han hadde alle de forskjellige "party hats", masse halloween klær eller noe sånt og julenisse hatt, og var vel level 98 eller noe. Han må ha spilt sinnsykt mye tydeligvis

Endret av Error
Lenke til kommentar

Heh, etter å ha sett denne tråden kom jeg på at broren min spilte alt for mye runescape en gang i tiden. Prøvde å sjekke ut accounten hans, men den var tydeligvis bannet, og Jagex nektet å åpne den igjen. Han prøvde tydeligvis å botte helt mot slutten og ble bannet veldig raskt.

 

Han hadde alle de forskjellige "party hats", masse halloween klær eller noe sånt og julenisse hatt, og var vel level 98 eller noe. Han må ha spilt sinnsykt mye tydeligvis

 

 

AKA liar? yh.

Lenke til kommentar

Heh, etter å ha sett denne tråden kom jeg på at broren min spilte alt for mye runescape en gang i tiden. Prøvde å sjekke ut accounten hans, men den var tydeligvis bannet, og Jagex nektet å åpne den igjen. Han prøvde tydeligvis å botte helt mot slutten og ble bannet veldig raskt.

 

Han hadde alle de forskjellige "party hats", masse halloween klær eller noe sånt og julenisse hatt, og var vel level 98 eller noe. Han må ha spilt sinnsykt mye tydeligvis

Koster ca. $30 å kjøpe tilbake accounten fra jagex da. Etter det kan du selge partyhats online for veldig mye, har sett folk som kjøper og selger for opp til $2000 (12 tusen kroner).

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Hvis han har bottet for mye er det sannsynelig at han har hatt et set p'hats...

Han spilte legit veldig lenge (jeg var en liten pjokk og satt og så på han spille litt for mye, så det kan jeg gå inn for). Så vidt jeg husker begynte han å botte fordi han skulle gjøre et eller annet med å lage buer og bowstrings..? Han kjøpte veldig mange ting om gangen, og for å slippe å trykke selv lastet han ned en sånn bot, ble bannet for noen dager og brukte den igjen (ikke spør meg hvorfor, det begynner å bli en del år siden). Det resulterte i permaban

 

 

Heh, etter å ha sett denne tråden kom jeg på at broren min spilte alt for mye runescape en gang i tiden. Prøvde å sjekke ut accounten hans, men den var tydeligvis bannet, og Jagex nektet å åpne den igjen. Han prøvde tydeligvis å botte helt mot slutten og ble bannet veldig raskt.

 

Han hadde alle de forskjellige "party hats", masse halloween klær eller noe sånt og julenisse hatt, og var vel level 98 eller noe. Han må ha spilt sinnsykt mye tydeligvis

Koster ca. $30 å kjøpe tilbake accounten fra jagex da. Etter det kan du selge partyhats online for veldig mye, har sett folk som kjøper og selger for opp til $2000 (12 tusen kroner).

Kan man kjøpe den tilbake selv om den er permament bannet?

 

TROLL ALERT!

Hvorfor skulle jeg poste en kommentar i en tråd og lyve om kontoen til broren min i et spill han og jeg spilte for mange år siden..?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ja du kan kjøpe den back, helt tåpelig botters kan jo bare kjøpe back account så botte den igjen ;) Penger er det som står i hodet på Fagex om dagen, Jævlig homo glitch på corp etter update igår som gav 100% sigil drop hvert kill også skal de faen ikke ta et Rollback ??

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Jævlig homo glitch på corp etter update igår som gav 100% sigil drop hvert kill også skal de faen ikke ta et Rollback ??

 

:thumbdown:

Glitcha corp beast seg etter ring of wealth updaten? :ohmy:

 

Skulle ønske jeg var der, kunne trengt litt cash :p

 

EDIT: Leste på RS Wiki nå at siden flere i en clan hadde ring of wealth, så ble effekten stacka.

RoW_sigil_drop_bug.png

Ekstremt :confused:

 

Forhåpentligvis blir full bandos litt billigere :wee: Måtte selge min for å låne penger til en venn, og tapte 4 mill på det.

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hva er best å alche for tiden? Er 83 nå, og målet er 94. (Pure).

Starta med 20 mill (fikk av en kompis) og har tjent ca. 3 mill på div merching og herbs nå. Har ikke noe imot å stå på rundt 5-10 mill når jeg er ferdig med 94 i magic, vil bare det skal skje fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...