Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

pfft hørt om extreme magic /ovls gltich i red portal? :) Tjente 30m på claws + 3 d bows+ 5 g mauls idag, pures er så dumme at de tror de kan ta meg lols tort med brews og ovls huffa meien for noen kjepp høye virkelighets forestillinger de har ;)

Endret av Berniy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterkongen:

Add: L33t Ge3k Joiner lett å lure hvis du trenger Tb'er /Spec Prod. Downa en med Divine på revs igår så blei 400m på hver av de som var med, Smite er genialt <3

Sjekka på highscoren, og du er jo ikke 85 magic til å teleblocke ? :p

 

Gratz med 400m forresten :wee:

83 mage holder fint til TB, bare å potte det. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Da var jeg 94 i magic på min pure. Strenght lvl inc, so far 69. Så har jeg gjort noen pre-quest til desert treasure. Gleder meg til å få gjort det, skal bli fun å finne noen å gå i wildy med, og drive litt med luring.. !

Lenke til kommentar

98 Magic og Smithing nå, så nærmer seg combined 99 magic/smithing party :D

 

Men, er 1,1mill exp mellom 98-99, og med smithing på 55-70k exp i timen, og magic på 150k exp i timen, blir det nærmere 30 timer med spilletid = 6 dager om jeg klarer 5 timer om dagen :hmm:

 

Skal prøve å få det unnagjort til helga igjen hvertfall :D

 

Drømmer om å få quest cape også nå da, og da trenger jeg å spørre; Hvor vanskelig er Nomad's Requim? Gjorde som sagt The Void Stares Back for noen dager siden, og lurer da på hvor mye verre Nomad er.

 

Stats er forøvrig:

80 Attack

86 Strength

80 Defence

84 Hitpoints

74 Ranged

98 Magic ( :D )

71 Prayer

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Nice, nice. :o

 

For min del er RS over, logget på idag og oppdaget at alt av verdi var rensket bort. Aner ikke hvordan, bankpin var også fjernet. Vet at det ikke er en keylogger, forda hadde nok puren min også blitt tatt (hadde mesteparten av verdi der).

 

Passordet var ikke byttet, så hackeren må nok ha funnet recovery questions og brukt forgot password funksjonen, for så og cancle bank pin (var inaktiv i en måned så fikk ikke med meg hva som skjedde).

 

^Forget that. Har ikke fått noen mails som viser at recover pass osv byttes. Har nok blitt keylogga eller phished.

Endret av joalim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...