Jaudaa Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Faen, nå som jeg er så nærme 99 runecrafting! Er rundt 24 timer ifra 97 RC, men gidder ikke og ta riskoen med og bli banned atm. pga. bots events og clan flagg som står i veien foran chest i CW. Så da går jeg for 81-99 ranged i SW imenst! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Bull.shit? Veldig konstruktiv post, må jeg si Kan du utdype? Ser nå i ettertid at det kanskje ikke er den klokeste posten i verden! Milliarder er ganske mye, selv i RuneScape. Pics, or it didn't happen! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Bull.shit? Veldig konstruktiv post, må jeg si Kan du utdype? Ser nå i ettertid at det kanskje ikke er den klokeste posten i verden! Milliarder er ganske mye, selv i RuneScape. Pics, or it didn't happen! Det er ikke kødd Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Milliarder er ganske mye, selv i RuneScape. Pics, or it didn't happen! Hvis han har så mye regner jeg med at han mercher mills, slik mange andre gjør Hvis han har innkjøpspris på ca. 3 kroner vil han da ha brukt 6 000 Kroner på mills, som han da selger videre til andre for alt over 3 kroner Hvis han f.eks. får solgt alt for 4 kroner pr, vil han ha fått 8 000 kroner, altså 2 000 kroner i profitt EDIT: Så jeg understreker med at det ikke er så utrolig at han har det EDIT2: Et slikt bilde ville ikke vært vanskelig å fake uansett Endret 13. april 2011 av Latterkongen 2 Lenke til kommentar
moskito Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Latterkongen, er tyderligvis den eneste her som har litt peil Lenke til kommentar
moskito Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Faen, nå som jeg er så nærme 99 runecrafting! Er rundt 24 timer ifra 97 RC, men gidder ikke og ta riskoen med og bli banned atm. pga. bots events og clan flagg som står i veien foran chest i CW. Så da går jeg for 81-99 ranged i SW imenst! SW bot, eller legit? Ingen blir tyderligvis bannet i SW, men du ser jo at alle botter. alle løper i samme strøm lol! EDIT: beklager dobbel post Endret 14. april 2011 av moskito Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Bruker Pro Soulwars bot, fra RSbots. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Bruker Pro Soulwars bot, fra RSbots. Ok, den er vel bra anti ban osv på. Men kjenner mange som ble banna i soul wars for en periode tilbake. Men alle botter der nå, så det funker vel går jo ikke ann å spille legit der lengre siden det lægger jo helt for jevlig.! Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Jepp, var rimelig fucka for en stund tilbake, rundt sommertid for et år siden, venn av meg blei banned. Men jeg har bottet mange 99's, aldri ban. Husk: Bot ALLTID 24/7! Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Hva faen er vits med å spille hvis du botter 24/7? Lol. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Jepp, var rimelig fucka for en stund tilbake, rundt sommertid for et år siden, venn av meg blei banned. Men jeg har bottet mange 99's, aldri ban. Husk: Bot ALLTID 24/7! Ta deg en bolle, cheater. Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Hva faen er vits med å spille hvis du botter 24/7? Lol. Ta deg en bolle, cheater. Endret 15. april 2011 av idol-fan1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Endelig level 80 i strength! Endret 15. april 2011 av Gabbe 1 Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Haha, latterlig, idioter. Fordi jeg kanskje tjener IRL cash menst jeg går på skolen. For all del, non life RS. Dessuten så pker jeg av og til også retards. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Haha, latterlig, idioter. Fordi jeg kanskje tjener IRL cash menst jeg går på skolen. For all del, non life RS. Dessuten så pker jeg av og til også retards. Nice inntekt må jeg si, litt av en karriere du har på gang. 2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Altså, hva er ett spill om du ikke spiller det? 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Haha, latterlig, idioter. Fordi jeg kanskje tjener IRL cash menst jeg går på skolen. For all del, non life RS. Dessuten så pker jeg av og til også retards. Du kommer aldri mer til å få pupp. 1 Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Haha, kan tenke meg jeg får bedre jobber en dere i fremtiden, å som jeg har sagt en del ganger, så pker jeg. Synest ikke RS er gøy utenom pking. Men for all del, spille Runescape resten av livet sitt må jo være kjempe gøy! Stå på! EDIT: At dere bryr dere om at jeg botter sier vel mer om dere, tullinger! Endret 16. april 2011 av Jaudaa Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Haha, kan tenke meg jeg får bedre jobber en dere i fremtiden, å som jeg har sagt en del ganger, så pker jeg. Synest ikke RS er gøy utenom pking. Men for all del, spille Runescape resten av livet sitt må jo være kjempe gøy! Stå på! EDIT: At dere bryr dere om at jeg botter sier vel mer om dere, tullinger! Jeg bare ELSKER å lese slike ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå