Gå til innhold

Hva skjer rundt deg ATM.


Anbefalte innlegg

Hos meg sitter morra mi og surfer på nettet i sofaen til venstre for meg, jeg sitter i lenestolen ved stuebordet med laptopen på fanget, lillesøstera mi sitter på stuepcen med msn eller noe, vinduene er nymalte så det ligger en del aviser på gulvet.

 

Hva skjer hos deg ATM (at the moment) ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal akkurat legge meg, broren min har akkurat lagt seg, moren min sover, tven står på tv3, lyset ved maskinen er hvit, en penn som er grønn reflekterer fargen til papiret det henger på, mobilen står på, 6 brikker pokerchips er foran laptopen, laptopen er under den stasjonære skjermen, gardinene er over vinduene, parabolen står på, det er mørkt i rommet, laptopen er av, hører fly sirkulerer rundt, har akkurat spist en fersken, den var veldig søt, det er ellers veldig stille i huset, ytterdøra er sikkert låst, blir å sjekke det før jeg legger meg, sitter i skjorts og en hvit skjorte som har oppbrettet ermer, tenker jeg skal skru på nedlastingen før jeg legger meg, fant en dø flue, putene i sofaen er ikke ordentlig fluffet opp, masse ledninger rundt meg, bordet mitt er rent, ser masse knott utenfor induet, glad de ikke kommer inn, det klør i øyet når jeg blunker, prøver å finne hva som er feil, klarer ikke å finne ut hva som er feil, legger meg fordi det gjør vont å blunke, god natt!

Lenke til kommentar

Jeg sitter i servicetorget i kommunen og akkurat nå skriver jeg på forum, venter på tlf/henvendelser, ser på kontorfolka som går frem og tilbake mens jeg venter på å straks ta lunsj. Jeg ser sola lyser inn fra glassvinduet i gangen og gleder meg til jeg er ferdig (1530)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...