Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?


Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

  1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

    • Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14


Anbefalte innlegg

Forslår at dere velger en stor hall med god plass, og rask linje - ettersom dette LANet vel blir ekstra spesielt, og dermed antar jeg folk er villige til å betale litt ekstra også. Lillestrøm har vel btw en fin hall i form av Norges Varemesse elns?.

 

Hva er det som vil gjøre dette lanet så spesielt? Jeg kan ikke se noe til at HW.no på noen måte skal være en bedre lanarrangør enn gjennomsnittet. Eneste er at HW.no har midler (dvs penger) som endel andre ikke har.

 

HW.no lan i Stavanger? Blir direkte konkuranse med Warpzone det. Å tro at det blir stort nok til å holdes i Norges varemesse (greit de har flere haller men still varemessa er ikke spesielt egna. Er ikke dusjer der engang ;) er å drømme

 

hva med spektrum? der har de nok alt det dere trenger :D, skjerm, mulighet for et siiiiiikkkkeeeelliiiggg anlegg... :woot:

fordel at det ligger der fleste parten bor og flest kan komme seg billig til.

Sikkert å litt billigere å få rask linje i oslo, kanskje man skulle funnet seg en hall ved NIX, eller leid et telt fra OBwiik eller no og fått det arrangert så det bare er å trekke en kabel over for over 100mbits linje :o

(kanskje litt lite trolig at man får til, men tenk om det gikk...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

(like ved stavanger (for dere akterutseilte landkrabber))

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤SHEZZ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

Ligger LANGT vekk fra stavanger , og det er bare en butikk...Hvordan klare oss uten butikk på lanet...

Men jeg forstår at det var en spøk...

Lenke til kommentar
Ser at det er flere østlendinger som klager over at det er altfor langt for dem å reise til Stavanger. Pingler.

 

Har ingenting med pingle å gjøre i det hele tatt....

Hvis 80% av folkene på forumet som har tenkt seg på LAN kommer ifra SørNorge, mens 20% kommer ifra NordNorge så sier det seg selv at man ikke kan ta stort hensyn til NordNorge. Er "stillingen" omvendt så må selvfølgelig deltagerne fra SørNorge dra nordover..... :)

 

That's life ! :smile:

 

Når ble stavanger en kommune i NordNorge`? Eller missforstår jeg deg?

Lenke til kommentar
Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

(like ved stavanger (for dere akterutseilte landkrabber))

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤SHEZZ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

Ligger LANGT vekk fra stavanger , og det er bare en butikk...Hvordan klare oss uten butikk på lanet...

Men jeg forstår at det var en spøk...

 

Ikke for å fortsette denne off topicen, men jeg klarer ikke å dy meg. Henger nede med hommersåk kai hele sommeren og må si det er ikke noen andre plasser med så mange butikker. Er jo alt fra Rema, mega, prix til kiwi jo :p

Lenke til kommentar
Når ble stavanger en kommune i NordNorge`? Eller missforstår jeg deg?

 

Edit 18.03.03 :

 

Poenget til han jeg quot'a var at han vill ha Tromdheim som LAN-sted pga at det var mellom Sør- og Nord-Norge, men mann må jo ta hensyn til hvor flesteparten som skal på LAN kommer fra.... :)

Lenke til kommentar
Heller noe midt på fjellet :)

 

Da er jo Geilo det perfekte stedet. :)

 

Geilo likte jeg. Bare en times kjøring det :)

 

Geilo må vel være ypperlig med tanke på transport. Det er greit å komme dit både fra Oslo og Bergen. Kjenner ikke til om det er noen egnete lokaler der men.

Lenke til kommentar

1: Er enig med headsett regelen. Har ingenting imot musikk, men syns da at crewet bør ta hånd om det. Om vi er 500 mennesker, kansje 100 med egene høytalere, og alle med forskjellig musikk smak. Typisk er det også at han som liker ricki martin har sterkest høytalere.

2:Røyking og drikking var utelukket?

3: Blir kansje litt tidlig, men prøv å enten fiks lokalet litt sentralt plasert. Ser for meg 400(en del har vel bil og kommer seg fra med den) nerder ta bussen med Big tower og 19" skjerm fra stasjonen. Da hadde det kansje vært en ide å prøve å organisere noen busser?

4:Dette er kansje det mist viktige, men hva med et sted med en stor gressplen utenfor? Slik at de som verken liker å sove på betong eller har råd til rom kan slå opp telt? Men det er vell det mist viktige.

5:Hvilken pris hadde dere tengt dere, og hvordan har dere tenkt at bestillingen skal foregå? Først for medlemmer av forumet, så resten?

6:Noen som vil kjøre meg til Stavanger fra Bergen?

Lenke til kommentar

De fra Varhaug kommer på LAN med traktor....! Men syns ikke vi skal holde det mot dem. De vet jo ikke bedre stakkar  :roll:  

 

Hvor i Stavanger skal det holder Lyse?

 

Hehe. aldri sett noen komme på traktor men :p

 

Er enda ikke bestemt hvor det skal holdes, men det mest aktuelle er rundt sentrum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...