Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?


Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

  1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

    • Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14


Anbefalte innlegg

Vi i Hardware.no har nå startet planleggingen av et eventuelt LAN et sted i Norge, og trenger lesernes meinger om synspunkter om dette. er det interesse, hva bør det inneholde, lengde og størrelse. Vi vil vite om alle forslag som dere har.

 

Vi vil bare ha seriøse svar takk.

Hvis interessen er stor nok vil vi få opp et nettsted for LANET der det vil komme mer informasjon :)

 

ansvarlige for prosjektet:

Tor Henning Ueland

Aleksander Lyse

Jonas Gustumhaugen

 

Hvis dere har meninger og synspunkter som dere heller

vil snakke om privat så ta kontakt med undertegnede.

 

Hjelp oss med å få dette til å bli et vellykket lan :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja , jeg er interessert i et hw.no lan !

Men må jo være et sted sentralt.. Og på et tidspunkt hvor de fleste kan..

 

Edit :

Eller hva med et lan som arrangerres innenfor visse områder flere steder i landet. Slik at ikke alle MÅ samles på et sted.. ( Bare en tanke )

Lenke til kommentar

Et lan hadde vært helt topp :woot:

 

Kunne kanskje vart 3-5 dager, men ikke i en helt "vanlig" helg for da blir det bare stress. LANet må være lokalisert sentralt i Norge og, det er viktig. Og seff må vi ha inetlinje slik at vi kan kommunisere med hverandre gjennom forumet ;)

Lenke til kommentar
vi kan og informere om at vi planlegger flere lan hvis det første blir en suksess og for øyeblikket har vi vurdert Stavanger for Nr 1  :wink:  

 

men som sagt: blir det bra kommer det flere andre plasser og.  :yes:

Ikke stavanger!

 

Da vil mange (inkl. meg) få problemer med å komme dit.

Lenke til kommentar

Sentralt i Norge... Hmmm... Hardangervidda! Der er det plass til mange også! Minst 100 000 stk! Kan jo bli noe problem med internett, da.

 

Fra spøk til revolver; Kristiansand hadde vert et bra sted. Både med tanke på de som kommer fra Østlandet og Vestlandet. Blir litt langt å reise helt til Stavanger for de som kommer fra Østfold... (Kommer ikke derfra selv, man tenker bare på andre :D )

Lenke til kommentar

hey! Er en del ifra nord-norge også her... En plass mere midt i norge er mitt lille forslag... Det hadde vært digg å dra på ett lan og møte kanskje mange av bidragsyterne her på forumet. Uansett, er enig med det som tidligere ble sagt her at det må ha en viss varighet, ikke bare en helg. Drar man først såpass langt på ett lan vil en helg bare føles bortkastet. Uansett, likte forslaget! Dette kan bli en stor happening som etterhvert blir tradisjon... Over og ut fra meg :)

Lenke til kommentar

Hehe, tråden utviklet seg slik jeg visste. Det letteste vil vel bare være at de som skal arrangere dette bestemmer selv, og velger det som passer for dem. Så får folk komme om de vil/har råd/kan/gidder osv. Neste år kan de ha det en annen plass og vi får krangle videre da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...