Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?


Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

  1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

    • Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14


Anbefalte innlegg

vel... eh... jeg ser at folk maser om å ha det i Sandefjord.. vel

 

Det er vel det eneste stedet jeg hadde blitt med på, i og med at jeg bor i Sandefjord.. men hva var det jeg skulle fram til?..... jo.. Hvor i alle dager skulle det blitt arrangert i sandefjord?

 

Hvis det kommer mange så kan det umulig bli plass i noen av hallene her i sandefjord. det er vel ikke plass til mer enn 250stk eller noe i runarhallen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er glad for at dere har tenkt til å ha mer en et lan hvis det er mulig, og jeg vil tro at det ikke er noe problem å skaffe et crew på de mer sentrale stedene her i norge (for oss i nord-norge er det Trondheim). Det finns alltid sin del av villige geeker som vil gjøre sitt for å få til et vellykket LAN. :wink:

Må si med enig med Anders, ha LANet like etter skolen er slutt, i slutten av juni/helt i begynnelsen av juli, jeg har slåtta å tenke på!

Noen ganger er det alright, noen ganger ikke, ville bare si det. :lol:

Lenke til kommentar

Hva med Seljord i Telemark. Veit at mange av dere vil syns dette er bondeland :lol: , men i Seljord er det noe som kalles Dyrskuen....

 

Dette er begivenhet som holdes en gang i året, en slags messe med 70000 besøkende iløpet av en helg. Dyrskuen holdes på Dyrskuplassen, som er et område med mange store haller. Deriblant Ridehallen, som dere skjønner av ordet, er stor. Har sikkert plass til 500 og oppover der.

I Ridehallen er det "innebygde" koisker, 2 stk.

Bredbånd kan antaligvis sponses av WAN, eller eventuelt

Telenor, Bluecom og Tiscali.

 

 

_________________________________

Mvh

Mac1334 & Åsmund

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at man endrer pollen til områder isteden for byer, for meg er det akkurat det samme om det er i kristiansand eller tønsberg, begge deler er like langt unna. Når man har funnet ut av området kan man smelle opp en poll over 4-5 byer i det området.

 

Hvis pollen hadde vært avgjørende, da.

 

ehh...? for deg er det det samme kanskje... :roll:

Skal vi se. Jeg bor i Østfold og da går Tønsberg helt fint, men helt til kristiandsand? bleh... tenk deg om a.

 

For meg ville det være best med Oslo, men Tønsberg eller sandefjord er fine greier det også.

Lenke til kommentar
rett etter skoleslutt blir det nok kansje ja, det har vi ikke bestemt enda. og vi har og "Jobbet" litt med Norgeskartet for å vurdere andre plasser og for senere lan osv.

 

 

En uke eller så etter skoleslutt i stavanger hadde vært kjekt. Har ei tante borti der, så det passer fint! Litt langt å kjøre, over 5 timer, men men.

Lenke til kommentar
Hva med Seljord i Telemark. Veit at mange av dere vil syns dette er bondeland :lol: , men i Seljord er det noe som kalles Dyrskuen....

 

Dette er begivenhet som holdes en gang i året, en slags messe med 70000 besøkende iløpet av en helg. Dyrskuen holdes på Dyrskuplassen, som er et område med mange store haller. Deriblant Ridehallen, som dere skjønner av ordet, er stor. Har sikkert plass til 500 og oppover der.

I Ridehallen er det "innebygde" koisker, 2 stk.

Bredbånd kan antaligvis sponses av WAN, eller eventuelt

Telenor, Bluecom og Tiscali.

 

 

_________________________________

Mvh

Mac1334 & Åsmund

 

Seljord ligger jo midt i telemark, midt i mellom oslo og bergen og midt i sørnorge. Det er gode bussforbindelser, visst du skal feks reise fra Bergen eller Oslo så går det direkte buss uten at du trenger og bytte til seljord (haukeli ekspressen). Telemark ekspressen går fra Skien, Porsgrunn, larvik og sandefjord.

Seljord ligger midt i smørøyet.

Lenke til kommentar
aldersgrensen blir nok 16 , med mindre vi blir enig om noe annet internt.

Hvorfor vil dere ikke 15-åringer der? Så vidt jeg vet, er en god del av forumerne rundt 15.

 

Lanet må være alkoholfritt, og selvfølgelig skal det være totalrøykeforbud inne ikke sant?

 

Hvis vi fjerner Alkohol, røyk og CS så har vi et fint utgangspunkt for et fint lan :)

Fjerner vi fondus, blir det perfekt. :)

 

 

Forslår at dere velger en stor hall med god plass, og rask linje - ettersom dette LANet vel blir ekstra spesielt, og dermed antar jeg folk er villige til å betale litt ekstra også. Lillestrøm har vel btw en fin hall i form av Norges Varemesse elns?

 

Hum, hva med å ta LANet hos BBC? :woot:

 

Er det sånn at dere spør om hvor LANet skal være (siden det er bestemt at det blir), eller lufter dere bare stemningen?

 

Også har jeg veldig lyst til å be folk om å vegre seg fra å lage poster hvor de roper ut byen de vil ha LANet i - vi har tross alt en poll.

Lenke til kommentar
Vi har nå sittet i lang debatt og har kommet til stavanger som lan nr1. Ikke frykt da vi planlegger flere trolig etter hverandre på andre plasser i norge!

 

Her er infoen for nå:

 

Hvor : Stavanger Når : juni/juli Antall folk : max 500 ? Nettverk : 10/100 Mbit Internett : ukjent fastlinje

 

Er det noen som har ønsker eller forslag på haller elns som kunne passe legg inn en post eller send meg en mail. Har dere tilfeldigvis oversikt over leiepriser ønsker jeg også å motta dette.

 

henviser til den :yes:

 

ja vi trenger ikke flere som skriker om hvor det skal være hen nå, og ikke hjemme hos folk heller.

Lenke til kommentar

Stavanger hadde TG en gang i tiden , etter det har det bare vert labert her. Hva med stavanger?

Vi trenger sårt noe bra arrangert LAN altså!

 

Oslo har sikkert stort nok utvalg fra før.

 

Regler: Ikke drittunger...Kansje en aldersgrense på 16 år?

 

Alle små LAN jeg har vert på i stavanger , som også har aldersgrense på 12 år , har jitt meg dårlig erfaring...Null respekt og roter og maser.

 

Så er det en selvfølge at det er internett.

 

Warpzone presser di deg inn et et TRANGT og VARMT rom...Finn et bedre alternativ en det warpzone jør....

Lenke til kommentar
Forslår at dere velger en stor hall med god plass, og rask linje - ettersom dette LANet vel blir ekstra spesielt, og dermed antar jeg folk er villige til å betale litt ekstra også. Lillestrøm har vel btw en fin hall i form av Norges Varemesse elns?.

 

Hva er det som vil gjøre dette lanet så spesielt? Jeg kan ikke se noe til at HW.no på noen måte skal være en bedre lanarrangør enn gjennomsnittet. Eneste er at HW.no har midler (dvs penger) som endel andre ikke har.

 

HW.no lan i Stavanger? Blir direkte konkuranse med Warpzone det. Å tro at det blir stort nok til å holdes i Norges varemesse (greit de har flere haller men still varemessa er ikke spesielt egna. Er ikke dusjer der engang ;) er å drømme

Lenke til kommentar
Forslår at dere velger en stor hall med god plass, og rask linje - ettersom dette LANet vel blir ekstra spesielt, og dermed antar jeg folk er villige til å betale litt ekstra også. Lillestrøm har vel btw en fin hall i form av Norges Varemesse elns?.

 

Hva er det som vil gjøre dette lanet så spesielt? Jeg kan ikke se noe til at HW.no på noen måte skal være en bedre lanarrangør enn gjennomsnittet. Eneste er at HW.no har midler (dvs penger) som endel andre ikke har.

 

HW.no lan i Stavanger? Blir direkte konkuranse med Warpzone det. Å tro at det blir stort nok til å holdes i Norges varemesse (greit de har flere haller men still varemessa er ikke spesielt egna. Er ikke dusjer der engang ;) er å drømme

Det at det er ment for forum-folka, synes jeg er spesielt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...