Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?


Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

  1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

    • Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14


Anbefalte innlegg

Stavanger er litt for nærme Varhaug til at jeg tør komme..

 

Hva er galt med Varhaug?

 

Jeg har dårlige erfaringer med en fyr fra Varhaug. Merksnodig fyr, ikke gikkk det ann å skjønne et kvekk av det han sa heller. :lol: Verserer rykter om at folk der er litt "snevre" også, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når ble stavanger en kommune i NordNorge`? Eller missforstår jeg deg?

 

:D

Tja...jeg mente nå at det var Trondheim det var snakk om

 

eventuelt senere ja..

 

ps...jeg foretrekker å ikke ha noe mobbing av plasser fra Jæren her takk, da jeg er fra Jæren selv og kjører ikke traktor.

Lenke til kommentar

Er enda ikke bestemt hvor det skal holdes, men det mest aktuelle er rundt sentrum

 

Det må vel bli turnhallen hvor det er plass til 700 eller i siddis-hallen(ishallen) hvor det sikkert er plass til like mange.

 

Spørs jo om det går ann i ishallen pga kulden. Er vel ikke like lett å være der uten is;)

Lenke til kommentar
Stavanger er litt for nærme Varhaug til at jeg tør komme..

 

Hva er galt med Varhaug?

 

Jeg har dårlige erfaringer med en fyr fra Varhaug. Merksnodig fyr, ikke gikkk det ann å skjønne et kvekk av det han sa heller. :lol: Verserer rykter om at folk der er litt "snevre" også, men det er en annen sak.

 

Typisk roggiser. :)

Lenke til kommentar
Vi tenker faktisk på Turnhallen i stavanger da det er gode parkering muligheter ol.

 

Noen som har prislister, tegninger eller kontaktinformasjon til denne hallen. Eller alt som kan være av interesse. send det til [email protected]

 

Kanskje du kan ta kontakt med noen av de ansvarlige som arrangerer WarpZone ? Torbjørn Søyland kanskje. De har jo leid turnhallen utallige ganger, vet sikkert endel angående akkurat dette.

Lenke til kommentar

Har desverre ikke noe praktisk å bidra med, men jeg kommer garantert en tur ned fra Bergen :yes: Får se om jeg klarer å dra med meg noen også (brukere fra forumet), men noen av dem er TREGE :(

 

Dette blir gode greier :)

 

Vi sees der ZerBox (og evt. alle andre som kommer :D )

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar
En hel masse, men det viktigste:

 

Da hadde det kansje vært en ide å prøve å organisere noen busser?

 

Hvis det ble arrangert busser fra de store stedene i Norge så hadde nok dette vært et stort trekkplaster.

Kan egentlig ikke fordra busser etter en stygg tur med "Dei kvite busane"

ei stund tilbake, men når saken er god så overlever jeg.

 

Ser for meg en buss som starter i Tromsø, tar turen nedover og plukker opp på diverse steder. Narvik, Fauske(ja bodøfolk.. glem det.. svinger ikke innom deres utstikker :D )Sandefjord, Trondheim osv..

Så en fra Oslo som gjør det samme på veien.

En fra.... Dere skjønner poenget?

 

Hvis dette vill vært mulig og prisen ikke ble såååå avskrekkende så hadde dette som sagt blitt et STORT trekkplaster og jeg ville faktisk vurdere å komme.

Lenke til kommentar

Oslo er det desidert beste alternativet. Det er vel mye ledig i norges varemesse på sjølyst hvis det fortsatt er mulig hvis ikke kan det skje på lillestrøm (kun en av hallene). Det viktigste er at det er nok biletter til alle. Ikke som på TG. Derfor ville lillestrøm være et godt alternativ.

Lenke til kommentar

Trondheim burde jo være det ideele stedet i norge. Det er jo mye nærmere sør en nord, men alikevel mye nermere alle fra nord-norge en stavanger er.

 

Vi har jo også en stor fin hall i Tr.heim som kan brukes..... :woot:

 

Men er jo bare geeker fra stavanger her så... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...