Gå til innhold

hvor finner man Automatix2 nå?


Anbefalte innlegg

Automatix2 er det programmet som gjør det utrolig lett for amd64 brukere å bruke ubuntu, det er et program der man enkelt kan legge til kodeker og plugins (som flash) på amd64 systemer. alt fungerer nesten som i synaptic, enkelt.

men der man før kunne laste ned automatix2 (www.getautomatix.com) finner man ikke lenger det man vil ha og istedet noe som skal være et alternativ på en iso.

Men jeg vil ha automatix2 og jeg vet at for mange, inkludert meg selv var det noe av det første man skaffet seg etter å ha installert ubuntu.

derfor lurer jeg på hvor man nå kan laste ned automatix, om det finnes et alternativ eller om jeg er heeelt på jordet..

Endret av mrjazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke noe problemer med Java og Flash med 64 bits Ubuntu 8.04. Tror de har automatisert installasjon av en del 32 bits bibliotek nå. Har heller ikke så langt hatt noe problemer med codecs, etter at jeg installerte ubuntu-restricted-extras. Tror ikke Automatix i så måte er nødvendig lenger.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Vet. Brukte det en gang. Første gangen jeg skulle installere Ubuntu. Tror det var 6.04 eller noe sånt. Å etter ca en måned kom 6.10 med ny Linux kjerne og hele pakka. Gjett om en som ble glad da man måtte reinstallere og fikk til svar på diverse fora at alt var Automatix's skyld. Hvar jo helt fersk med Linux så hadde ikke peiling på logg og Terminaler og sånt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...