Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekantdrama? Moral vs. egoisme


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg føler jeg er i en spesiell situasjon i disse dager. Det har seg slik at jeg holder på med en svært god venninne av min eks. Og vi vet jo alle at det er som regel litt no-go. Jeg var sammen og samboer med min eks i tre år, men det ble slutt for over 2.5 år siden. Vi skiltes som venner (følelsene forsvant) og har et godt forhold til hverandre i dag, noe jeg er veldig glad for.

 

Så er det denne venninnen da. Vi var jo mye sammen med henne før, så jeg jeg kjenner henne veldig godt. Vi har alltid hatt et godt øye til hverandre, men la selvsagt ikke noe i dette da jeg var opptatt (hun var selv i et forhold). Jeg har alltid funnet henne svært tiltrekkende og hun er veldig min type som person. Så det siste året har vi begynt å flørte og gjøre intime ting som vi kanskje ikke burde gjøre av respekt for de rundt oss. Vi sier det gang på gang at vi aldri kan fortsette, men for hver gang vi møtes tar det mer og mer av. Jeg klarer bare ikke la være, klarer ikke holde fingrene av henne og heller ikke hun av meg. Så der er vi da, ute på byen feks med ekser og det som verre er rundt oss, med henda nedi buksa på hverandre og.. Ja, dere skjønner opplegget.

 

Jeg ser på meg selv som en veldig fornuftig person med samvittigheten i behold i mitt voksne liv. Tidligere var jeg en "drittsekk" som de fleste gutter er i ung alder, det eneste som gjaldt var å nedlegge flest jenter. Men som årene går, så vil man jo ha litt mer kvalitet og man kjenner seg selv bedre. Jeg føler meg ganske slem når jeg holder på slikt, men jeg vil ikke lyve for meg selv heller. Vi snakker om det hele tiden - altså at vi må gi oss, men så fort vi ser hverandre så får og gir vi blikk som man ikke kan ta feil av: Vi vil ha hverandre så det holder.

 

Jeg er fullstendig klar over at forbudte ting gjør alt mer spennende, men det er slik at vi faktisk kunne passet veldig godt som et par dersom det noen gang skulle skje. Det jeg prøver å si, dette er for bra til å bare forsvinne. Føler meg som en fjortis av og til. Men det stopper ikke her. Det er da en 3. person som jeg holder på med fra og til. Vi var praktisk talt sammen fram til januar, så stoppet vi (for ingen ville ha et forhold). Men det går opp og ned, plutselig er det en uke med masse sex og vi gjør masse morsomt sammen, så roer det seg ned igjen. Vi har følelser, men ingen tør følge dem. Så her sitter jeg da, igjen oppi et trekantdrama. Jeg må holde dette skjult for 3 jenter og jeg vil ha to av dem.

 

Noen som er i lignende situasjon? Jeg spør egentlig ikke om hjelp, men interessant å høre hvordan andre har løst dette.

Endret av thaislap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle du hatt sex med to av dem, eller er det to du vil ha et fast forhold med, men at du ikke klarer å bestemme deg?

 

Jeg har hatt sex med alle. Jeg er ikke ute etter et forhold med noen, men greit å vite at det på sikt kan bli slik. Jeg vil ha det fint med begge to, men det vil komme til et punkt jeg må ta et valg. Mye vil ha mer og fanden vil ha fler. Jeg liker å alltid ha en jente som jeg holder på med, om du forstår. Men denne situasjonen kan føre til at jeg "mister" begge to, noe jeg vil unngå.

 

Det jeg frykter selvsagt: Dersom jeg velger den ene og det bare er kortvarig, så kan jeg liksom ikke gå tilbake til den andre heller. Vil holde på med begge jeg, hehe :O

Endret av thaislap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...