Gå til innhold

Mye europeisk Playstation-nytt (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så lei lokalisering at jeg nesten kaster opp. Bra det går utover oss som vil ha spillene/innhold på engelsk at de skal oversettes til fransk/tysk/spansk/russisk/osv først.

 

Satt akkurat og tenkte på det samme. Det begynner å bli latterlig. Og jeg som ikke har ps3 engang, hehe

Lenke til kommentar

Jeg synes godt de kunne tatt med 45nm Cell i denne versjonen, dvs. om IBM er ferdig med den. IBM begynte arbeidet i februar. Man snakker om reduksjon ned til 80W med 45nm. Personlig synes jeg man burde gå i land med 120 eller 160GB harddisk med en gang og droppe alt dette under 100GB. Jeg kommer uansett til å sette inn en 320 eller 500GB i min 40GB utgave, samt ha en ekstern 3,5" for backup.

 

Nytt skjermkort kan man ikke implementere fordi det vil bli håpløst å lage spill for 2 så vidt forskjellige utgaver av PS3.

 

Home blir bra å endelig få i gang, ellers synes jeg video/tv burde få opp farten litt, det gjør markedet mye større for konsollen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det bildet ser shoppet ut, ja. Etter det jeg har sett, blir platinum-covere røde.

 

Jeg óg kan gjøre meg enig i at de kan droppe all lokaliseringen. Selvfølgelig er det greit for barn, med tanke på Ratchet and Clank og lignende spill, men når jeg hørte Resistance 2-traileren på norsk, føltes det ut som å treffe en murvegg i transwarp. "Mitt navn er Nathan Hale" wattefukk?!?!?

KAN IKKE FRANSKMENNENE, TYSKERNE, SPANJOLENE, ITALIENERNE OG RESTEN AV BØLINGEN GJØRE ENGELSK TIL OBLIGATORISK FRA ANDRE KLASSE!?!?!?!? Som her i lille henge-etter-resten-av-verden-Norge? *forestiller seg Terminator på Vestfold-dialekt...Je kommer te'barsatt!* Som kjent fra animé i Amerika, Hanna Montana-dubben her til lands og Zelda-spillene til CD-i, dubbing suger [bEEP BEEE-BEEP]. Riktignok er de ment for barn, men når spill har 18-grense, så skal man langt ut her til lands før du har en som ikke skjønner bæret av det de sier....

Lenke til kommentar

Dropp lokalisering på en plattform som PS3, det kan evt. komme i etterkant men at alle har muligheten til å kjøpe engelske utgaver i starten.

 

Når vi gamlingene satt og spilte Vic20 og C64 spill som 10-11 åringer, da foregikk alt på engelsk. Skolene kan vel ikke ha blitt så mye dårligere?

Lenke til kommentar
Og der forsvant gullgruva 60 gb med bakoverkompabilitet med de som har tjent grovt ved å overprise dem på bruktmarkedet. En annen ting i artikkelen som jeg ikke skjønner er at Sony ikke klarer å gi ut titler på PSN samtidig, MS klarer jo det stort sett så hvorfor ikke Sony ?

 

At hæ?

 

Den nye som kommer vil fremdeles ikke være bakoverkompatibel med ps2 spill

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...