Gå til innhold

webshop erfaringer


rolfhansen

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Skal kjøpe meg ny vifte til min Socket A 1700+.. Sett litt rundt på forumet at det er en del folk som har hatt dårlig erfaring med Microplex..

 

Valget mitt ligger derfor på netconnection og 3dfx. Har noen positive eller negative kommentarer om hvorfor jeg bør velge den ene fremfor den andre?? Leveringsbetingelser, betalingsbetingelser etc??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-14 01:52, bluescreen skrev:

Jeg har bestilt kabinett, psu, vifter og en del annet fra Microplex, og aldri hatt noen som helst problemer! De er blant de beste spør du meg.


 

Hvordan kan du si at de er blant de beste?? Har du prøvd de andre webshopene også?

 

Er det noen andre som har erfaringer fra netconnection eller 3dfx??

Lenke til kommentar

 

Er det noen andre som har erfaringer fra netconnection eller 3dfx??

 

 

Jeg har bestilt begge steder. 3dfxcool er kjappe og har billig frakt. Netconnection var litt trege, men veldig hyggelige og sendte med en rehostadt(?) som kompensasjon for treg levering.

 

Men 3dfxcool er mitt valg, selv om de ikke har absolutt alt.

treistessor

Lenke til kommentar

Har handlet med 3dfx. De glemte å sende en rheostat som jeg hadde bestillt. De sendte den kjapt men sånnt er litt irriterende. Men ellers så var de veldig grei å ha med¨å gjøre. Har ikke handlet med Microplex men de er kjapp til å svare på mail og de gir bestandig greie svar.

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat bestilte to Taisol-kjølere i lag. Microplex glemte å sende den ene, men den kom ikke så lenge etterpå.

Ellers så har de juksa på bildene av neonwirene sine, noe jeg synes de bør fikse før de får enda flere misfornøyde kunder.

 

MEN, de er veldig hyggelige folk og svarer ganske kjapt på mailene. De sender varene veldig fort avgårde, og dropset som følger med er veldig positivt. Prisene er også blant de beste i landet, og utvalget er uten tvil størst.

 

[ Denne Melding var redigert av: Corleone på 2002-01-15 07:56 ]

Lenke til kommentar

Har handlet blant en del webshopper for eks psdata,multicom,komplett,datorbutiken,itbutikken,pcmax osv og den med Raskest levering,beste pris,beste kundesupport er Microplex INGEN tvil..har noen personer noen dårlige erfaringer med MP så er de sikkert en av 500 kunder.

Har ikke prøv 3dfxcool.no eller netconnection pga MP har bedre utvalg.

Også får du Drops :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-15 12:34, rolfhansen skrev:

Er utvalget virkelig størst?? Hvis du ser f.eks på casemods så er 1 av 6 neonlys tilgjengelig, 1 av 7 neonwire tilgjengelig, 3 av 6 leds, 3 av 9 vinduer tilgjengelig... etc.. dere ser bildet..


micro har mye varer blant deres sortiment, men dessverre ikke mye av det på lager.


 

Hvis en ser bort fra lagerstatus så har de størst utvalg, og det er det som teller!

Jeg ble fortalt at de fikk feilleveringer sist jeg spurte etter blå neonwire (ca. to uker siden).

Lenke til kommentar

Quote:


Corleone skrev (2002-01-16 12:42):


Hvis en ser bort fra lagerstatus så har de størst utvalg, og det er det som teller!

Jeg ble fortalt at de fikk feilleveringer sist jeg spurte etter blå neonwire (ca. to uker siden).


 

Det eneste jeg ikke liker med MP i forbindelse med denne problematikken er at man ikke har mulighet for å legge inne en bestilling selvom varen ikke er på lager (forhåndsbestille). Det hjelper meg lite om de har stort utvalg hvis det eneste det er godt for er at jeg kan surfe på sidene deres og se på alt det fine de muligens får inn snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...