Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man elsker noen, er det da virkelig ingen andre?


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest monsegutt

Når dere har en kjæreste dere virkelig er glad i; tenker dere da ofte på andre? er det helt utenkelig å havne i sengen med andre?

 

Når dere drikker, tenker dere fremdeles på kjæresten - eller blir dere mer løssluppen og gjør som dere selv vil så lenge den andre ikke vet noe?

 

Selv tenker jeg kun på kjæresten, det er ingen andre - hvis jeg er full, savner jeg henne bare enda mer. Er dette normalt? Hun er slettes ingen sexbombe, så det vil alltid finnes "penere" damer å se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Til trådstarter: Håper det går greit jeg låner denne tråden litt også? Hvis ikke si ifra..

 

 

Om du virkelig elsker den du er sammen med har du overhode ingen intr av å flørte rundt..heelt normalt altså :yes:

 

Men gjelder dette for alle? Jeg har hatt 3 kjærester så langt.

Nr 1 var aldri utro, og hun elsker meg fortsatt, vi snakker ikke sammen lenger.

Nr 2 var utro, vi snakker sammen sjelden, men vi snakker sammen på en fin måte.

Nr 3 kysset en annen, men påstår hun er forelsket i meg, og at hun bare ble tatt av omgivelsene når hun gjorde dette. Det var veldig tidlig hun gjorde dette, og vi har bare vært kjent i ca 4 uker. Hun sa at hun angret veldig og aldri ville gjøre noe sånt igjen.

 

Når noen sier normalt om dette emnet tenker jeg, alt er normalt. Alt mulig skjer, og ingenting er unormalt. Alt kommer an på forholdet, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Tenker kun på kjæresten, ja. Og i mine øyne er han verdens fineste! :D

 

Hvor lenge har dere vært sammen? Dette gjelder alle dere andre også når dere poster. Kan være interessant å se om alle dere som poster er nyforelsket eller ikke..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Slapp av! Det er vitenskapelig bevis for at mannen tenker på sex oftere enn kvinnen ganske enkelt fordi hjerne er innrettet slik. 

 

Blant annet er det liten vits å bli oppgitt på dine mannlige kolleger, dersom de til stadighet kommer med spøker som er i overkant på kanten. Hjernene deres har større fokus på sex, skal vi tro amerikanerne.

 

Artikkel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Slapp av! Det er vitenskapelig bevis for at mannen tenker på sex oftere enn kvinnen ganske enkelt fordi hjerne er innrettet slik. 

 

Blant annet er det liten vits å bli oppgitt på dine mannlige kolleger, dersom de til stadighet kommer med spøker som er i overkant på kanten. Hjernene deres har større fokus på sex, skal vi tro amerikanerne.

 

Artikkel

 

I morgen kommer det en artikkel som forteller oss det motsatte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis du leser forskjellig kilder som beskriver resultater av hjerneforskning så finner du nok ut at dette stemmer.

 

Bare utsagn som: Hun er perfekt! Viser med all tydelighet at noen er forelsket og dermed også har mistet kontakten med egen fornuft.

 

:cool:

Lenke til kommentar

Det er vell like individuelt som alt annet. Men det er ganske naturlig å bare tenke på den ene når man er nyforelsket. Etterhvert som forholdet varer er det nok ikke helt unaturlig å kikke litt på andre damer, uten at det nødvendigvis behøver å bety at det finnes noen sjanse for at man havner i noen annens seng.

Lenke til kommentar

Tenker ikke på andre nei, men derimot om jeg er med ei jente som venn kan jeg godt utvikle følelser for henne istedet og miste følelsene for den jeg var forelsket i selv om jeg ikke hadde noen ambisjoner med denne jenta i utgangspunktet. Letteste måte å komme seg over ei jente er å bli forelsket i ei ny, ihvertfall er det slik for meg for da driter jeg i hva hun jeg tidligere elsket gjør. Derimot hvis jeg bare sitter hjemme å sipper tar det laaaaang tid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg tenker ikke på andre, og kunne heller ikke tenkt meg å gått til sengs med noen.

Jeg blir "løssluppen" i fylla ja. Kan godt finne på å danse sammen med noen(ikke slik grisdans), men det betyr ingenting. Og som oftes er det typen til venninna mi som får igjennomgå :!:

Utseende er ikke alt, mister! Og at du sier dama di ikke er noen sexbombe, og at det er andre å se på -skuffer meg. Hadde typen min sagt/skrevet noe slikt hadde jeg blitt veeeldig lei meg.

 

Så nei.. det er INGEN andre!

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er vell like individuelt som alt annet. Men det er ganske naturlig å bare tenke på den ene når man er nyforelsket. Etterhvert som forholdet varer er det nok ikke helt unaturlig å kikke litt på andre damer, uten at det nødvendigvis behøver å bety at det finnes noen sjanse for at man havner i noen annens seng.

 

Ok, da er det ikke individuelt, men bare historikk.

Lenke til kommentar
Det er vell like individuelt som alt annet. Men det er ganske naturlig å bare tenke på den ene når man er nyforelsket. Etterhvert som forholdet varer er det nok ikke helt unaturlig å kikke litt på andre damer, uten at det nødvendigvis behøver å bety at det finnes noen sjanse for at man havner i noen annens seng.

 

Ok, da er det ikke individuelt, men bare historikk.

Nå får du gi deg :DPåstand var ikke en fordypning av påstand. Det jeg sa var at det er individuelt men at det "naturlige" er å ikke tenke på noen andre når man er nyforelsket, for deretter å kikke litt på andre damer etterhvert som tiden går.

Altså jeg sa det var individuelt for deretter å påpeke hvilket av disse individuelle måtene å tenke på var den mest "normale" eller vanlige om man vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...