Gå til innhold

Hvilken E3-konferanse likte DU best?


Nimrad

E3-konferansene 2008  

106 stemmer

  1. 1. Hvilken E3-konferanse likte DU best?

    • Microsoft
      53
    • Nintendo
      1
    • Sony
      38
    • Ingen/uavgjort
      14


Anbefalte innlegg

Er det BARE microsoft som stjeler?

Hvem var først ute med achievementsystemet og en venneliste som faktisk fungerte? Venner som kan inviteres innenfra spill, egne mp3 i bakgrunnen.. Skal vi si at sony hermer? Nei, de gjør det som er smart, gir oss det vi vil ha.

 

I manges øyner så blir ALT å etter-ape andre, skjerpings.

MS var først med achievementsystemet og der har sony hermet. Resten er jeg 99 % sikker på at Sony hadde kommet med uansett om MS ikke hadde hatt det. Tingen er vel at de nye tingene på E3 i år fra MS ligner ekstremt på ting som allerede er. Buzz-klonen har til og med helt lik kontroll :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det BARE microsoft som stjeler?

Hvem var først ute med achievementsystemet og en venneliste som faktisk fungerte? Venner som kan inviteres innenfra spill, egne mp3 i bakgrunnen.. Skal vi si at sony hermer? Nei, de gjør det som er smart, gir oss det vi vil ha.

 

I manges øyner så blir ALT å etter-ape andre, skjerpings.

 

Reagerer mest på at det lager avatars *host*mii's*host* og en "wiimote" som er nintendo's påfunn. Er enig i achievemnt systemet er herming, men ikke det andre, det hadde sikkert Sony laget uansett.

 

Synest ikke det var ett så stort sjokk at FFXIII gjikk multi platform, for det er det spillett jeg gleder meg minst til. Ser mer fram til tales of symphonia 2 (noe som de godt kunne visst frem litt mer på storskjermen på nintendo konferansen), tales of vesperia, eternal sonata (ps3), little big planet (ps3) og FFXIII versus (det blir visst samme kamp system som kingdom hearts og XIII blir litt mer likt FFXII som jeg synest ble for mmo aktig)

Lenke til kommentar

Stemte på Sony, følte de hadde en bedre presentasjon, og ikke alt for lange snakkepauser. Videoer og grafikk holdt meg mere interessert, dog kan jeg ikke svare for pressen, hvordan de helst vil få det presentert.

 

Flirte litt for meg selv da jeg så Nintendos presentasjon. Jeg følte de bommet ved valg av konferansier.

Lenke til kommentar

Sony by far i år. De klarte faktisk kunststykke å gjøre salgstall spennende og artig å se på.

Best gjennomføring og scene, og best konfransier.

 

360 hadde den største, men kanskje mest ubetydelige bomba for mitt vedkommende, og Nintendo skeit på leggen.

Uttalelsene til Reggie i ettertid gjør det hele bare enda mer pinlig.

Lenke til kommentar
Men hvorfor hermer ikke Sony etter MS litt mer og fisker fram noen flere gode spill de også? :)

 

PS: jeg har både 360 og PS3 i heimen, så jeg er 100% nøytral.

 

Sony fokuserte hovedsaklig på spill fra sine egne studioer da, og som de selv skal publisere.

Tror ikke at konferansen hadde blitt bedre, dersom dem viste frem multiplatform-titlene som Fallout 3, Resident Evil, Last Remnant, o.l. spessielt siden MS viste dem på sin konferanse dagen før. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...