Gå til innhold

Hva synes dere om siden min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

110mb.com fungerer fett for min del, lastetidene har aldri vært noe problem hos meg.

 

Ang. siden din og de andre designmalene du har laget så ser de strukturelt sett fine ut, men jeg synes fargevalget og til dels også typografien er nokså sprikende og lite konsis. Men til å være 14 år er du flink! Pass på å få bort skrivefeilene på siden din, da dette gir et dårlig intrykk ;)

Lenke til kommentar

Som folk sier tidligere i tråden, til at du er 14 år gammel så er ikke dette et dårlig design i det hele tatt. Men - 200 kroner timen for webdesign? Det er nok ikke mange som betaler det for et design fra deg, og heller ikke 700 kroner timen for en "full pakke". Angående designet:

 

- Litt for mange knæsje farger.

- Rotete (se dette innlegget)

- "Copyright © 2008 Thomas INC ® All Rights Reserved" må bort.

- Det heter "portefølje" på norsk.

- Det heter ikke "dèsign", men "design" uten aksent over e-en.

Lenke til kommentar

Som Runar sier, har du altfor mange grammatiske feil.

 

Foruten det inneholder siden diverse tekst som ikke hører hjemme.

 

At du liker "jenter, spille fotball, være med venner" osv tror jeg eventuelle kunder driter i.

 

Fjern "design nr 5" i header. Hva er poenget med det? Tittelen på siden er veldig "frastøtende". "Thomas sitt 5' design", fulgt om at fjortiss-ikoner ala : D; ) : ) - )osv er meget unødvendig. Det samme gjelder slike "ikoner" i selve teksten på siden. Ellers hadde jeg også droppet å skrive at jeg er "14 år gammel, snart 15", da dette er veldig ungt og ikke vil trekke kunder. At du blir 15 etter at du har vært 14 sier for øvrig også seg selv, uten at du må presisere det.

 

Div borders funker ikke hos meg heller, bruker FF3, Ubuntu.

 

Selve koden er relativt fin og grei, men inneholder små feil. Du kan f.eks ikke definere og bruke et id med samme navn to ganger på rad.

 

Med alt dette sagt er du (med tanke på alderen) veldig flink egentlig! Stå på videre!

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Fortsatt skriveleifs, hvilke nettleser jeg bruker burde ikke være overskriften på nettleser da jeg er fullt klar over hvilken nettleser jeg har.

 

Fortsatt har du Inc i bildet, hvis du lurer på hva det betyr så vedlegger jeg en link så vil du forstå hvorfor folk ikke ta deg seriøst med å ha Inc i logon.

http://en.wikipedia.org/wiki/Incorporation_(business)

 

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive i logoen :p

Lenke til kommentar

Som Runar sier, jeg vet selv hvilken nettleser jeg bruker, og jeg bryr meg ikke om revisjonsnummeret og slikt jall.

 

Forøvrig bør du fikse litt på Om meg siden din.

"Litt om meg...

Jeg heter da Thomas. Jeg driver med webdesign, å programmering.

Mer om meg kommer etterhvert.. Når jeg får tid."

 

Gidder ikke å kommentere skrivefeilene, men hvis jeg skulle bestilt noe av det hadde jeg stilt meg skeptisk.

Du har ikke tid til å skrive en kort tekst om deg selv, men du har tid til å gjøre en jobb for meg? Virker ikke helt gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
- "Copyright © 2008 Thomas INC ® All Rights Reserved" må bort.

Hvorfor må det bort? Jeg vet at siden sin er copyright selvom man ikke skriver det. Men det er faktisk mange som ikke vet det og tror at hvis det ikke står copyright så er det faktisk lov til å ta alt.

 

 

 

- Det heter "portefølje" på norsk.

Det er riktig at det heter portefølje på norsk. Men det er ikke feil å bruke portfolio her.

KILDE: http://no.wikipedia.org/wiki/Portfolio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...