Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Obs: Jeg bruker forøvrig HDMI-Kabel og jeg har ikke merket noen problemer med lyden, gjaldt dette problemet både ingame og dashbord eller bare ingame/dashbord?

The whole shit. Får ikke lyd i det hele tatt, hverken dashboard eller ingame. Er en Benq 24" pc skjerm, leste på nettet at det var noen skjermer lyden ikke ville virke på etter oppdateringen, hadde noen funnet ut. Håper de lager en fix for dette, i og med at det er ingen vei tilbake til det gamle dashboardet :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I likhet med Playstation 3, vil nå Xbox 360-spillere kunne vente seg mer hyppige oppdateringer av konsollen enn to ganger i året, hvilket har vært situasjonen til nå.

 

Denne oppdateringen gjør det mulig for oss å tilby hyppigere oppdateringer enn før. Du vil se nytt innhold allerede før jul. Etter at det nye Xbox 360-systemet er ute har vi mye vi ønsker å gjøre når det gjelder funksjonalitet, sier Greenberg.

 

Høres lovende ut.

 

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=524408

 

Ang Hard-disk plass og pris nevner Aaron Greenberg dette:

I det hele tatt blir det å ha mye lagringsplass tilgjengelig langt mer essensielt enn før, til tross for at Xbox 360 ikke har innebygget harddisk som standard.

 

- Man trenger ikke harddisk for å installere oppdateringen, og de som bare ønsker å koble seg opp på Xbox Live og spille mot andre trenger ikke harddisk, sier Greenberg.

 

Foreløpig gjør ikke Microsoft noe med den høye prisen for ekstern 120 GB harddisk, men prisen på ekstern 60 GB harddisk har blitt satt ned for å imøtekomme den nye Xbox 360-opplevelsen. Men selv 60 GB fylles opp fort hvis man skal rippe alle spillene sine til harddisk, og Greenberg sier Microsoft vurderer å justere prisen på 120 GB-harddisken også.

 

- Vi har definitivt hørt den tilbakemeldingen, så vi anstrenger oss for å gjøre harddisken billigere. Men når det er sagt, lar vi deg laste ned alt du har kjøpt på Xbox Live Marketplace så mange ganger du vil, sier han.

. Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Steikanes morro!

 

Men jeg hører en lyd som kommer av og til på TV'n som jeg aldri har hørt før, når jeg er inne på xboxen.

Høres ut som noen som drar en mic ut. Kommer ca hvert 10min eller no.

Sikkert ikke jordfeil. Kabeltv kabelen er dradd ut.

 

Litt probs på Mygamercard.net.

Men ved og jukse litt fra andres innlegg lengere opp fikk jeg moin gamertag opp:

Add meg hvis du har lyst.

 

Deimos1987.png

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...