Gå til innhold

Warhammer Online skaleres ned (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den største negative nyheten er at warhammer skal bruke Punkbuster som våpen mot juks , Punkbuster som desverre er ubruklig og uduglig . Cheaterprogrammene LER allerede av denne idiotiske tingen ( les wallhack til diverse spill , aimbot osv - prgrammene er tilknyttet egen server og unngår punkbustertotalt ) .

 

I tillegg vil PB lage MER trøbbbel for vanlige folk enn godt er , det liker ikke firewalls og slikt og mange vanlige dødlige vil få store problemer selv om de ikke jukser- folk vil bli heve ut av server osv .NEI dette ser ikke bra ut .

Lenke til kommentar
Spilte Warhammer en gang i tiden jeg og, det vil si, brettspillet, når jeg var 10-12 år gammel. Men jeg står på at dette blir et misslykket WoW-Light og at det antagelig vil floppe.

 

I forhold til WoW er jeg rimelig overbevist om at Warhammer vil floppe ja. Men man trenger jo ikke akkurat å være en flopp bare fordi man ikke håver inn 10 mill spillere.

 

Selv synes jeg spillopplevelsen er langt viktigere enn at 10 millioner andre tullinger spiller samme spill som meg selv. Når det er sagt så skal jeg innrømme at Blizzard er bra på å lage spill og at det er en god grunn til at folk spiller spillene deres, så det er slett ikke sikkert at Warhammer vil kunne måle seg med WoW kvalitetsmessig heller.

 

Derimot bør du merke deg det som sies tidligere i tråden her: Til tross for at Warcraft var tidligere ute på PC-spill markedet enn Warhammer så er det uansett Warcraft som er en kopi av Warhammer, og ikke omvendt. Men Warhammer kom (og kommer nå også) for seint inn på PC-spill markedet til å bli store der tror jeg, selv om det finnes milloner av folk verden over som kjenner Warhammer universet fra bordspillene til GW.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar

Muligens jeg er blitt litt misforstått her. WoW er en pengemaskin i all sin enkelhet, akkurat som alle disse sammensatte boyband som dukket på slutten av nittitallet.

Disse boyband var også pengemaskiner, da det flokket seg om med tenåringsjenter som kjøpte platene og effektene som fulgte, selv om kvaliteten på musikken var av historisk lavmål. Slik som WoW er det for spill, der det trekker millioner av kvisete tenåringer som lever livet sitt forann skjermen, med sitt enkle og repetive gamplay pakket inn i en tegneseriegrafikk. Blizzard har bevist at dette kan de som selskap tjene store penger på, ved å vende seg til denne "enkle" målgruppen. På samme måte som plateselskapene som i sin tid satte sammen sine boyband. Her er det nok Mythic Entertainment vil se sitt snitt til å tjene penger. For det er pengene som til slutt er drivkraften.

Lenke til kommentar
Muligens jeg er blitt litt misforstått her. WoW er en pengemaskin i all sin enkelhet, akkurat som alle disse sammensatte boyband som dukket på slutten av nittitallet.

Disse boyband var også pengemaskiner, da det flokket seg om med tenåringsjenter som kjøpte platene og effektene som fulgte, selv om kvaliteten på musikken var av historisk lavmål. Slik som WoW er det for spill, der det trekker millioner av kvisete tenåringer som lever livet sitt forann skjermen, med sitt enkle og repetive gamplay pakket inn i en tegneseriegrafikk. Blizzard har bevist at dette kan de som selskap tjene store penger på, ved å vende seg til denne "enkle" målgruppen. På samme måte som plateselskapene som i sin tid satte sammen sine boyband. Her er det nok Mythic Entertainment vil se sitt snitt til å tjene penger. For det er pengene som til slutt er drivkraften.

 

Jeg hadde også denne oppfatningen av WoW, men måtte rekapitulere gitt ;) Det er flere aldersgrupper som spiller WoW enn du faktisk tror . Jeg vet om folk GODT opp i årene som i tillegg er utrolig reflekterte og intelligente som spiller WoW .

"Spill" er en merklig fenomen , tetris og sjakk fenger og underholder de samme menneskene ;)

 

Jeg hadde som sagt samme oppfatning som deg en stund , men har fått hodet opp av sanden :D

Lenke til kommentar
Selv om Warhammer er et eldre fenomen en Warcraft, ser dette spillet ut som en ren WoW-clon. Muligens det kommer til bli populært likevel om det har WoW sitt "enkle" klientell som målgruppe.

 

Sjekk dataen din og les det som blir nevnt over

 

Tror han mener som ett MMORPG rent spill/utseende messig enn historie etc etc :p

Lenke til kommentar
Tror han mener som ett MMORPG rent spill/utseende messig enn historie etc etc :p

 

Ja det var nok det han mente, men det er jo nettopp utseendet til Warcraft som er ripoff fra Warhammer universet. Blir litt bakvendt å beskylde Warhammer for å likne på WoW når det var WoW som etterliknet Warhammer i første omgang.

Lenke til kommentar

Sant nok, men jeg tror MMO's som konkurrer på blizzard sine premisser idag sliter. Ikke nødvendigvis fordi blizzard er bedre enn de, men de har hatt WoW ute lenge, og dermed fått jobbet mye mer med det. Ett MMO er konstant under utvikling, men før eller siden må det lanseres, og da settes det opp mot alternativene på markedet. Det hjelper lite om noen sier "om 6 måneder er det sikkert bedre", det er ca like hjelpsomt som "for 6 måneder siden var dette god mat". Det hjelper ikke meg her og nå, og det er det som betyr noe for meg.

 

Tingtongtang sitt innlegg tror jeg jeg hopper over, siden han ser ut til å tro at andre MMO's ikke får noen fjortisser. AoC mer modent? HAH! Vet ikke om prosentene stemmer overens, men spillerne der virket like variert som i WoW. Alt fra liten drittunge som såvidt kan engelsk til voksen tosk som liker å leke overlegen. Til skikkelige spillere i alle alders grupper.

Lenke til kommentar
Sant nok, men jeg tror MMO's som konkurrer på blizzard sine premisser idag sliter. Ikke nødvendigvis fordi blizzard er bedre enn de, men de har hatt WoW ute lenge, og dermed fått jobbet mye mer med det.

 

Enig i at det blir en konkurranse på WoW sine premisser ja, og av den grunn mener jeg de heller burde latt være å gi det ut ut fra et business ståsted. (warhammer altså) Men utifra et gamers ståsted er jeg glad for at det kommer ;)

Lenke til kommentar

Strengt tatt så "stjal" vel Tolkien veldig mye fra norrøn og keltisk mytologi når han skrev bøkene sine :p

 

Warhammer blir nå veldig likt WoW, som var ute før WAR og som har hatt størst sukess med ett MMO spill. Tilsynelatende virker det veldig likt WoW når de velger et tilnærmet likt grafisk uttrykk. At de kutter ut masse innhold nå så sent i prosessen gjør meg faktisk mer skeptisk. Lenge har det versert rykter om at utviklingsprosessen ikke akkurat går på skinner og at de sliter. Det er en del beta-testere som har rapportert om grunnleggende ting som gjør at de har mistet mye av troen på WAR. Vi får håpe at de får det til :)

 

PS: Jeg er hverken WoW eller WAR fanboi, spiller akkurat nå AoC, som jeg synes er ganske morsomt, men det blir vel mest Battlefield når neste versjon kommer. FPS er mest moro for meg.

Lenke til kommentar
Muligens jeg er blitt litt misforstått her. WoW er en pengemaskin i all sin enkelhet, akkurat som alle disse sammensatte boyband som dukket på slutten av nittitallet.

Disse boyband var også pengemaskiner, da det flokket seg om med tenåringsjenter som kjøpte platene og effektene som fulgte, selv om kvaliteten på musikken var av historisk lavmål. Slik som WoW er det for spill, der det trekker millioner av kvisete tenåringer som lever livet sitt forann skjermen, med sitt enkle og repetive gamplay pakket inn i en tegneseriegrafikk. Blizzard har bevist at dette kan de som selskap tjene store penger på, ved å vende seg til denne "enkle" målgruppen. På samme måte som plateselskapene som i sin tid satte sammen sine boyband. Her er det nok Mythic Entertainment vil se sitt snitt til å tjene penger. For det er pengene som til slutt er drivkraften.

 

Det var mange fordommer i en tekst det.

Lenke til kommentar
Den største negative nyheten er at warhammer skal bruke Punkbuster som våpen mot juks , Punkbuster som desverre er ubruklig og uduglig . Cheaterprogrammene LER allerede av denne idiotiske tingen ( les wallhack til diverse spill , aimbot osv - prgrammene er tilknyttet egen server og unngår punkbustertotalt ) .

 

I tillegg vil PB lage MER trøbbbel for vanlige folk enn godt er , det liker ikke firewalls og slikt og mange vanlige dødlige vil få store problemer selv om de ikke jukser- folk vil bli heve ut av server osv .NEI dette ser ikke bra ut .

Kan du nevne et konsept som cheatere IKKE ler av?

Punkbuster i et MMO vil høyst trolig bli mindre problematisk enn PB i et random spill.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...