Gå til innhold

Kid lager alle Halo våpnene i papp

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tea-bagger han når han viser fram den assault riflen eller hva det var?

Han tea-bagger! :!:

Han tea-bagger og holder på å tryne etterpå :dribble:

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet
Etter det der? MASSE venner, han må sikkert lage våpen og drakt til hele nabolaget nå! :)

Garrantert kuleste kidden i gata. Kommer så klart an på hvilken gate da.. Kanskje han er den teiteste og!

Artigeste med videoen er når han holder på å tryne! Hahaha! :D

Skrevet

Dette var jo ikke særlig heldig for han da. Det første jeg tenker er "Oh my fuckin God". Jeg liker f. eks FF7 jeg også, men jeg lager ikke drakter som jeg kler meg ut i av den grunn..

Skrevet

Om å kle seg ut og være litt over toppen fan av noe er så veldig nolife så finnes det vel utrolig mange nolifes ute der. Bare tenker på alle samlemøtene (comiccon ++) og hvor stort cosplay er i USA og Asia. Er det bedre med folk som lager fotballbaner i kjelleren fordi de er glade i laget sitt?

Skrevet

kult at han gjør noe mer ut av interessen sin annet enn å glo passivt på en skjerm og trykke intenst på noen knapper. Og det er uendelig mye bedre å holde på med slikt enn å henge på senteret og øve på å bli klassens beste i å kjede seg.

Skrevet
kult at han gjør noe mer ut av interessen sin annet enn å glo passivt på en skjerm og trykke intenst på noen knapper.

Tviler på at han glor passivt på skjermen. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...