Gå til innhold

Dell E får Atom og SSD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis de leverer den med Linux og IKKE XP Home. Så er dette en kurrant laptop i mine øyne. Gidder ikke å kaste bort penger på den hvis de ikke legger inn Linux preinstallert. Trenger en til laptop til småtteri (notater, sjekking av nettverk ol.) så da har jeg muligens en til å ta i betraktning.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det høres veldig bra ut, men hentyder at de benytter et nyere hovedkort enn det som finnes i dagens mini-PCer, hvor HKene bruker mye mer strøm enn Atom-CPUen. Stemmer dette kan det faktisk være verdt å vente på, selv om den ikke skulle komme før mot jul. Håper vi får mer informasjon om dette før 901 blir tilgjengelig.

Lenke til kommentar

August er absolutt en viktig måned for salg av små og billige bærbare og ultraportable (herunder netbooks) ja. Det er nå studiene begynner for alvor, og mange studenter ser etter en rimelig bærbar som er lett å ta med seg på forelesninger, seminarer og annet. Så om Dell ikke får ut disse minibærbare må de belage seg på å gå glipp av den viktigste måneden salgsmessig.

Lenke til kommentar

Vel, egentlig så har jeg ikke sett noen sikre kilder på at det blir Ubuntu i det hele tatt, men ser ikke noen grunn til at det ikke skulle være det med tanke på sammarbeidet de har ellers. Det er også oppført her: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_netbooks

 

Håper ikke de går for MID/netbook remix. 9/10" uten touchscreen er bedre egnet med et konvensjonelt skrivebord spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...