Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 spillte mgs4 litt for noen dager sia, og det var noe av det sykeste jeg hadde spilt! meg: *sikle* må... kjøpe... NÅ!! hvorfor fean bruker de så lang tid med japanske releasen!? men så fikk jeg tatatosk no kishi til wii og vel.. det er 500x bedre=Þ men greia er at jeg bare fikk spillt mgs4 i noen timer, så... hvilket er best? (smash x > mgs4 imo, mulig det kan hjelpe når dere skal anbefale meg ting) jeg er en enorm mg fan, har ALLE mg-relate no-psp spill i verden, og er blant de som gleder seg til animeen hver dag. likte tales of symphonia 1 veldig mye og, men ikke like som mgs-spilla, så like.. mgs4 eller tos2? (for meg, ikke din egen mening)
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 ser ikke noen feil der jeg-.- med mindre du mener "tatatosk" som hvis ikke du skjønner at jeg mente "ratatosk" så er du rett og slett bare dum... know what, lemme clear ting up for deg siden du ikke skjønner stort på egenhånd. spillte (minior feil der, skal være 1 l)mgs4 (dette står for metal gear solid) litt(oh, right, skal være en "," der ja!=O) for noen dager sia, og det var noe av det sykeste jeg hadde spilt! (yup, denne setningen er fortid) meg: (hm..? whats that? quote? oh, ok da, skal være " og " der) *sikle* må... kjøpe... NÅ!! hvorfor fean bruker de så lang tid med japanske releasen!? men så fikk jeg tatatosk (missspell, here you go ラタトスク) no kishi til wii og vel.. det er 500x bedre=Þ men greia er at jeg bare fikk spillt mgs4 i noen timer, så... hvilket er best? (smash x (forkortelse for 大乱闘 SMASH BROTHERS X) > mgs4 (forkortelse for metal gear solid 4) imo(hvis du må få det inn med teskje, det betyr in my opinion), mulig det kan hjelpe når dere skal anbefale meg ting) jeg er en enorm (ord du ikke kan, det er synonymt til stor) mg (metal gear) fan (oh, right, skal være MG-fan, kan jo ikke skrive mg fan), har ALLE mg-relate ( -'a) no(n)-psp spill i verden ( ikke 4ern), og er blant de som gleder seg til animeen ( tv-animasjons serien om du vil ) hver dag. likte tales of symphonia 1 veldig mye og (åj, shit! glemte å skrive óg!!) det, men ikke like som mgs-spilla, så like ( dette er engelsk, det kan nok ikke du).. mgs4 eller tos2? (for meg, ikke din egen mening)
-Léon- Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Han var ikke den eneste som reagerte... Edit: Glemte å si at jeg har ikke noe imot skrivefeil, men når du skriver så grautete at det er ikke mulig å forstå hva du mener og t.o.m. reagere på den måten du gjorde når folk retter på deg sier jo mer om deg selv enn oss andre "dumme folk" Endret 11. juli 2008 av zeus5k
Betongmannen Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 -snip- Sorry, men med den setningsoppbygningen du kommer med så tror jeg ikke du skal være så bråkjekk. Først spør du om hva som er best av MGS4 og TOS2. Greit nok, men la meg i så fall informere om at dette er et spill som kun er utgitt i Japan, så det er vel et fåtall her i Norge som har spilt eller hørt om det. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du først nevner TOS2, deretter "ratatosk no kishi" og så Smash X? Ratatosk no kishi sier oss ikke et kvekk, hvorfor kan du bare ikke si TOS2? Og hva har Smash X med saken å gjøre? MGS4 og TOS2 er forøvrig to spill i to forskjellige sjangre. Det blir som å spørre hva som er best av eple og banan. Hvis TOS2 er like bra som 1'eren så gå for den hvis du fikk mer glede ut av det enn MGS4. Hvis ikke går du for MGS4. Er du virkelig i tvil og har penger, kjøp begge. Verre er det faktisk ikke.
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 -snip- Sorry, men med den setningsoppbygningen du kommer med så tror jeg ikke du skal være så bråkjekk. Først spør du om hva som er best av MGS4 og TOS2. Greit nok, men la meg i så fall informere om at dette er et spill som kun er utgitt i Japan, så det er vel et fåtall her i Norge som har spilt eller hørt om det. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du først nevner TOS2, deretter "ratatosk no kishi" og så Smash X? Ratatosk no kishi sier oss ikke et kvekk, hvorfor kan du bare ikke si TOS2? Og hva har Smash X med saken å gjøre? MGS4 og TOS2 er forøvrig to spill i to forskjellige sjangre. Det blir som å spørre hva som er best av eple og banan. Hvis TOS2 er like bra som 1'eren så gå for den hvis du fikk mer glede ut av det enn MGS4. Hvis ikke går du for MGS4. Er du virkelig i tvil og har penger, kjøp begge. Verre er det faktisk ikke. ratatosk no kishi=tos2 smash fordi jeg sa jeg foretrakk smash over mgs, mulig det kunne hjelpe=Þ og jeg skal kjøpe begge, har alt tos2, egentlig ville jeg vite om mgs4 der såpass bra at jeg burde ta en brake fra tos2, runne mgs og spille vidre på tos2=Þ men kommer nok aldri til å få tak i mgs på launch uansett, så kan vel like så godt runne tos2 først..
Fenixen Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 (endret) ser ikke noen feil der jeg-.- med mindre du mener "tatatosk" som hvis ikke du skjønner at jeg mente "ratatosk" så er du rett og slett bare dum... hvordan i helsike skulle han vite det ? Er nå vel bare de færreste som vet hva det spillet du refererer til heter. Sløyfer meg inn i gjengen som mener du skrev vanvittig grautete i første post. ontopic: MGS4 er et så bra spill at det uansett er verdt å spille gjennom for alle og enhver. Så bra titler kan en rett og slett bare ikke gå glipp av. Dersom TOS2 er like bra så, ja takk begge deler? Endret 12. juli 2008 av Fenixen
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Hva er tos2 ? Tales of Symphonia ?
S-r-ex Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Vel, der ble i det minste jeg smartere takket være wikipedia... Ratatosk no kishi er det JAPANSKE navnet på Tales of Symphonia: Dawn of the New World, altså Tales of Symphonia: Knight of Ratatosk der borte, eller Teiruzu obu Shinfonia-Ratatosuku no Kishi i romanji (japansk skrevet med latinske alfabetet). http://en.wikipedia.org/wiki/Tales_of_Symp...f_the_New_World Du vet Aria, det hjelper å bruke det engelske navnet når det gjelder de fleste japanske spill, siden "ratatosk no kishi" sier den gjennomsnittlige gamer-nordmann null niks ingenting, og for å så plutselig si TOS2 bare hjelper til å skape forvirring. Hold deg til en av dem. Men ellers kan jeg love deg at du må være diehard 360/wii-boy for å være skuffet over MGS4, du vil ikke angre det kjøpet! Forresten, Famitsu ga TOS2 31/40 (nintendo-biten av Famitsu ga 35/40), mens MGS4 fikk 40/40 http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_Solid_4#Reception
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 (endret) fikk den så dårlig=Þ? anyway, jeg elsker det, og tenker å spille igjen 3-4 ganger før jeg kjøper mgs^^ edit: hva er vitsen med å bruke det engelske navnet når det most likely bare kommer til japan?=Þ Endret 12. juli 2008 av aria-sama
Nymfo- Olga Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 (endret) Fordi det første spillet gikk under det navnet i vestlige land. Altså er serien kjent som Tales of Symphonia her. edit: ifølge wiki kommer spillet til å bli gitt ut i Nord-Amerika 1.november. Serien heter visst Tales of Symphonia i Japan og, alternativt テイルズ オブ シンフォニア, eller Teiruzu obu Shinfonia. Så da forstår jeg iallefall ikke problemet med å bruke det navnet. Endret 12. juli 2008 av Nymfo- Olga
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Am no japanese speaking guy, men det er greit om du poster så alle forstår å kan hjelpe deg
mESA Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Ikke hørt om tos2, men MGS4 er verdt å kjøpe. Knall historie, sinnsykt gameplay, action/sniking etc. du kan velge. Så jeg ambefaler det, uten å ha hørt om den andre.
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 Fordi det første spillet gikk under det navnet i vestlige land.Altså er serien kjent som Tales of Symphonia her. edit: ifølge wiki kommer spillet til å bli gitt ut i Nord-Amerika 1.november. Serien heter visst Tales of Symphonia i Japan og, alternativt テイルズ オブ シンフォニア, eller Teiruzu obu Shinfonia. Så da forstår jeg iallefall ikke problemet med å bruke det navnet. jeg gjorde jo det=Þ tos=tales of symphonia
S-r-ex Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 jeg gjorde jo det=Þ tos=tales of symphonia Problemet er bare at når du ikke kan mer Japansk enn "kagebunshin no jutsu" og "bankai" og et par fraser til fra Naruto og Bleach, så vil ikke "ratatosuku no kishi" si deg veldig mye, særlig når du ikke legger til med en gang at det er et TOS-spill. Før jeg bladde det opp i wikipedia, kunne Ratatosuku no Kishi være et Shin Megami Tensei-spill...eller en oppfølger til Zack and Wiki...
Montolio Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Betyr ikke at man kunne forstå hvilket spill Ratatosk ho hei-hå er. Med mindre din logiske sans har sviktet helt (din evne til å bygge opp setninger har hvertfall det), så ville det vært ganske lett for deg å forstå at du ville ha kommet mye lengre ved å BARE skrive Tales Of Symphonia (eller ToS) om du vil, helt fra starten.
Kenny Bones Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Herregud, for en tråd.. Har det ikke vært for S-r-ex's informative post, ville jeg fortsatt ikke forstått hva tråden handler om.
Sekai-ichi Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 ... vel, i og med at dette er et forum (et sted hvor me mest nerdete av de nerdeste møtes) sin spill del, hadde jeg trodd dere var hardcore nok til å vite hva årets 3rd viktigste spill het...=\
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Huff, burde vært ulovlig å demonstrere såpass dårlige språkferdigheter. Vet ikke med dere andre som klager over språket hans, men ting som dette irriterer meg grenseløst: know what, lemme clear ting up for deg siden du ikke skjønner stort på egenhånd. Dette er ikke et språk i det hele tatt. Halvparten engelsk og halvparten norsk - er både feil engelsk og feil norsk tilsammen.
Anbefalte innlegg