Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Har problemer med Sprite backup tool. Har installert og fått det til å virke, men når jeg velger å lagre backup til PC så får jeg feilmeldingen: Tilkobling til verten mislyktes. Sprite Backup klarte å finne PCen din, men ikke å koble til Sprite Backup. Kontroller at Sprite Backup Manager kjører og er konfigurert på samme port som innstillingene for Pocket-PCen. Jeg får lagret til telefonens eget interminne, noe som er verdiløst når jeg skal ta ROM upgrade.

 

Har skrudd av brannmuren, men det hjalp ikke.

 

Hva gjør jeg med dette?? Hvordan finner jeg ut hvilken port jeg skal bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har problemer med Sprite backup tool. Har installert og fått det til å virke, men når jeg velger å lagre backup til PC så får jeg feilmeldingen: Tilkobling til verten mislyktes. Sprite Backup klarte å finne PCen din, men ikke å koble til Sprite Backup. Kontroller at Sprite Backup Manager kjører og er konfigurert på samme port som innstillingene for Pocket-PCen. Jeg får lagret til telefonens eget interminne, noe som er verdiløst når jeg skal ta ROM upgrade.

 

Har skrudd av brannmuren, men det hjalp ikke.

 

Hva gjør jeg med dette?? Hvordan finner jeg ut hvilken port jeg skal bruke?

 

Hei.

Ingenting på interminnet blir berørt av en ROM oppgradering.

Gjorde det samme selv, lagret sikkerhetskopien på internminnet, å kjørte den etter fullført ROm oppdatering.

Lenke til kommentar
Hei.

Ingenting på interminnet blir berørt av en ROM oppgradering.

Gjorde det samme selv, lagret sikkerhetskopien på internminnet, å kjørte den etter fullført ROm oppdatering.

 

OK, det visste jeg ikke. Tar backup nå. Blir det problemer med TomTom etter restore?

 

Edit: Nei det ble ikke det etter å ha valgt nivå 1 på gjenoppretting. Alt er der kontakter, epost, sms og alle programmer :D

Endret av Anaesthesis
Lenke til kommentar

Prøvde å innstallere ett theme for mobilen via TF3D Config.. hmm.. det funket ikke såg det ut som, men Touch Flo 3D fungerer heller ikke :nei: Når jeg starter opp mobilen, taster jeg inn ping koden, og jeg kommer inn på selve "idag-menyen".. da står det "bank her for å starte TF3D (Touch Flo 3D), men når jeg banker kommer det bare opp igjen, og slik er det. Touch Flo 3D vil ikke starte opp :hmm: Hjelp! :cry:

Lenke til kommentar
Prøvde å innstallere ett theme for mobilen via TF3D Config.. hmm.. det funket ikke såg det ut som, men Touch Flo 3D fungerer heller ikke :nei: Når jeg starter opp mobilen, taster jeg inn ping koden, og jeg kommer inn på selve "idag-menyen".. da står det "bank her for å starte TF3D (Touch Flo 3D), men når jeg banker kommer det bare opp igjen, og slik er det. Touch Flo 3D vil ikke starte opp :hmm: Hjelp! :cry:

 

Jeg testet selv dette themet som du ville ha, og hos meg fungerer det helt fint. Sjekk at du gjør dette riktig i henhold til instrukser.

Har du huket av TF3D i element lista di, på "idag" menyen?

 

Hva var fremgangsmåten din for themeinnstalleringen?

Lenke til kommentar
Prøvde å innstallere ett theme for mobilen via TF3D Config.. hmm.. det funket ikke såg det.... -end-

 

Fant utav det, og fikk til touch flo'en igjen, men det er verre å få til themes :/ :hmm:

Hva er det du ikke klarer? Forklar fremgangsmåten din...

 

Har noen problemer med at telefonen blir varm i nedre del når en samtale varer noe særlig lenger enn 3-4min. Min blir så varm at det er på grensen til ubehaglig.

Ja, telefonen blir utrolig varm ved bruk. Dette skjer også ved f.eks. wifi bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...