Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med hard-reset?

Home-knappen, en knapp jeg ikke husker og den røde under stylusen...

Fra FAQ:

Med mobilen på holder du nede "Volume Down" og "Enter (den runde navigation knappen)" mens du trykker på soft reset knappen (den røde under stylusen).

Trur det skal gå fint selvom mobilen er av, funka ihvertfall for meg når den var helt fryst med engang jeg starta den.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har problemer med å stille inn alarm? Skjermen er sinnsykt ubalansert når det kommer til det på min telefon, trykker på noe men mobilen skjønner liksom ikke hva jeg trykker på. Trykker på tidspunkt for alarm men den tror alltid at jeg trykker på ikonet ovenfor slik at jeg kommer inn på lyder og sånt. Har prøvd både med penn og fingre, noen som vet hva jeg kan gjøre? Litt irriterende å sitte i 10 min og stille inn alarmen :)

Lenke til kommentar

Har prøvd å spørre om dette før, men fikk ingen svar.

Vurderer å oppgradere ROM. Sto på HTC sine sider at all data vil forsvinne. Stemmer det? Alle programmer jeg har lagt inn, bilder osv? Knota veldig med å få installert noen programmer, vil slippe det igjen.

 

Hva er forbedringene i den nye ROM'en? Er problemet med æ,ø og å blitt bedre?

 

Lurer også på om det finnes noen tastelås bortsett fra at du skrur av skjermen? Når jeg har den i lomma med avskrudd skjerm ringer den opp folk av seg selv.

Lenke til kommentar
Hva er forbedringene i den nye ROM'en? Er problemet med æ,ø og å blitt bedre?

 

En ting er sikkert, den oppgraderinga MÅ du bare ha! Mobilen blir mye kjappere, og i tillegg mer stabil.. usikker på hele patchlista..

 

Når du oppdaterer ROM sletter den ikke kontakter, kalenderting osv... usikker på om den tok med seg programmer men det tror jeg ikke. Uansett har du jo HTC backup tool som fulgte med mobilen.

 

Anbefalingen min er uansett å oppgradere :)

Lenke til kommentar
Hva er forbedringene i den nye ROM'en? Er problemet med æ,ø og å blitt bedre?

 

 

Når du oppdaterer ROM sletter den ikke kontakter, kalenderting osv... usikker på om den tok med seg programmer men det tror jeg ikke. Uansett har du jo HTC backup tool som fulgte med mobilen.

 

 

 

Jøss....det må jeg si.

 

Vel, jeg kan fortelle deg med sikkerhet at_alt_blir slettet utenom det du har på intern lagring. Dvs at man må ta backup av kontakter osv.

Programmer kan man jo enkelt innstallere igjen etterpå.

 

Utrolig at man klarer å si at nærmest ingenting blir slettet ved ROM oppdatering!!

 

fleur: Håper du ikke har oppdatert før du ser denne posten ;)

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Kan noen skrive en liste over anbefalte spill til htc diamond?

 

Spill der en ikke taper noe gameplayopplevelse av å måtte bruke touch-skjerm.. Både homebrew- og offisielle release-forslag mottas med takk :)

 

Vil ihvertfall anbefale Worms World Party på det sterkeste. Med en liten fiks fra xda-dev får du knappene til å fungere på diamonden, og det er lett det tøffeste spillet jeg har på min diamond (Jeg har prøvd de fleste jeg har kommet over, bare doom jeg ikke får til å fungere :-( )

 

 

Hva er enkleste måte å synkronisere kalender og kontakter mellom outlook og telefonen? Om mulig ønsker jeg egentlig mellom to outlook-klienter og telefonen. Ønsker da ikke å bruke exchange...

 

Active Sync fungerer jo utmerket (Hvis du kjører winXP)

Lenke til kommentar
Kan noen skrive en liste over anbefalte spill til htc diamond?

 

Spill der en ikke taper noe gameplayopplevelse av å måtte bruke touch-skjerm.. Både homebrew- og offisielle release-forslag mottas med takk :)

 

Vil ihvertfall anbefale Worms World Party på det sterkeste. Med en liten fiks fra xda-dev får du knappene til å fungere på diamonden, og det er lett det tøffeste spillet jeg har på min diamond (Jeg har prøvd de fleste jeg har kommet over, bare doom jeg ikke får til å fungere :-( )

 

 

Hva er enkleste måte å synkronisere kalender og kontakter mellom outlook og telefonen? Om mulig ønsker jeg egentlig mellom to outlook-klienter og telefonen. Ønsker da ikke å bruke exchange...

 

Active Sync fungerer jo utmerket (Hvis du kjører winXP)

Kan Active Sync synkronisere mellom to datamaskiner også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...