Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oooo! Takk Chivas! Skal prøve dette ut litt senere, skole nå :thumbup: Men takker :)

 

Hei,

Hvilken versjon av Diamond TF3D Congfig kjører dere??

Hvor finner en Apperance og path opplegget?

På den jeg har, så kan en bare endre på hvor de forskjellige menyenne i touch flo skal ligge.

 

Jeg bruker versjon 0.6.7, men den er sikkert litt gammel.

På 0.6.7 har du flere forskjellige faner helt nederst. f.eks Tabs, Apperance, Tweaks osv. Under Apperance legger du inn path osv for themes...

Lenke til kommentar

Hei,

Har lest hele tråden mange ganger. Men med over 100 sider er det vanskelig å huske all informasjon.

 

Har noen spørmsmål som jeg håper noen kan være behjelpelig med.

 

1) TomTom. Har installert gratisversjonen som står i guiden. Har lest noe om at man kan få kjøpt kart over Skandianvia til 40 Euro, noen som vet hvor?

 

2) Har installert TCPMP. Får åpnet filer, men det spilles av i dobbelhastighet. Vet at der er en fane for "Speed" men den går fra 10% til 200%. Er det jeg som ikke ser mulighetene for å spille filen av i ordinær hastighet, noen som kan være til hjelp?

 

3) Når noen ringer er det ca 1/3 av gangene at jeg ikke får tatt telefonen. Trykker på SVAR knappen på Touchscreenen, men ingenting skjer. Rart fordi selve skjermen er sensitiv for andre funkjsoner jeg bruker. Noen som har råd?

 

På forhånd takk for innspill.

Lenke til kommentar

Noen som har vært borte i laptimer-software til denne og andre smartphones? Tenker da på programvare som bruker gps til å beregne rundetider på en bane (bil) etc. Driver med litt banekjøring selv, og har ikke lyst til å bruke flere tusen kroner på en driftbox/performancebox, hvis jeg kan bruke telefonen til samme formålet...

Lenke til kommentar
3) Når noen ringer er det ca 1/3 av gangene at jeg ikke får tatt telefonen. Trykker på SVAR knappen på Touchscreenen, men ingenting skjer. Rart fordi selve skjermen er sensitiv for andre funkjsoner jeg bruker. Noen som har råd?

 

På forhånd takk for innspill.

 

Merkelig problem, har ikke vært borti noe lignende, men du har jo dedikerte knapper til dette formålet under skjermen?

Lenke til kommentar
Nå er handlelista tom, så jeg vet ikke hva du hadde. Uansett, med 32-bits Windows får du ikke utnyttet mer enn ca 3 GB, selv om du har 4.

 

Yes you do.

 

 

Jepp, Telekiosken ringte Deltaservice for meg. Og dem fikk vite at det kostet 2000 kr for en ny skjerm, helt sykt.

http://cnn.cn/shop/touch-diamond-digitizer-p-2128.html

her kan du kjøpe skjerm, 25$

Hvordan bytter man skjermen a?

Lenke til kommentar

Mulig dette står ett sted i tråden.. Men fant ikke. Finnes det noen enkel og kjekk guide for hvordan man endrer tema/skin ? Leste litt rundt og har funnet forskjellige themes. Men å få installert dem er ikke alltid like lett. Dessuten er det noen av de som gjør telefonen uhyre treg, som sikkert indikerer at jeg gjør noe galt!

Lenke til kommentar
Mulig dette står ett sted i tråden.. Men fant ikke. Finnes det noen enkel og kjekk guide for hvordan man endrer tema/skin ? Leste litt rundt og har funnet forskjellige themes. Men å få installert dem er ikke alltid like lett. Dessuten er det noen av de som gjør telefonen uhyre treg, som sikkert indikerer at jeg gjør noe galt!

Last ned TF3D, også de themesa som er lagd til TF3D, de finner du på xda forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...