Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dad trenger en bil med stil mellom 300-400.000, hvilken foreslår dere?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Trenger hjelp til en ny bil, men jeg finner ikke en bil. Jeg har lett masse på finn, men jeg finner ikke den rette.

 

Hvis noen av dere kunne hjelpe meg og gi meg noen forslag og evnt. noe bra/dårlig om bilen. Kanskje en link?

 

Det er så mye å velge mellom og da tenker jeg en bil med stil. Hva tenker dere at en far skal kjøre?

 

Hva ville du at at faren din skulle ha kjørt hvis han skulle kjøpe seg en bil mellom 300-420.000 kr.

 

------------------------------------------------

 

- Mellom 300.000 - 420.000 kr

 

- Diesel

 

- Automat

 

- 2005 + + +

 

- Sedan eller stasjonsvogn

 

- Ikke varebil

 

- helst brukt

 

-------------------------------------------------

 

Hvis noe ikke er nevnt over så er dette det samme. Vil bare ha noen ideer.

 

Tusen Takk På Forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ekte mann kjører Audi. Audi har gode automatkasser, plenti av utstyr, svært bra ytelse, og gode kjøreegenskaper. De henger også som klistet til veien.

 

AUDI A6 2.5TDi Tiptronic

 

Dette er en bil som med chip kommer til å kjøre fra de fleste, og gjøre mange misunnelige. Den er pen, rask og har god plass. Ingeriøret er bra også. Dette er en bil jeg ville hatt om jeg hadde voksne barn og jeg var i 50årene eller noe i den duren. Dette er slik jeg tenker en far skal kjøre!

Lenke til kommentar
En ekte mann kjører Audi. Audi har gode automatkasser, plenti av utstyr, svært bra ytelse, og gode kjøreegenskaper. De henger også som klistet til veien.

 

AUDI A6 2.5TDi Tiptronic

 

Dette er en bil som med chip kommer til å kjøre fra de fleste, og gjøre mange misunnelige. Den er pen, rask og har god plass. Ingeriøret er bra også. Dette er en bil jeg ville hatt om jeg hadde voksne barn og jeg var i 50årene eller noe i den duren. Dette er slik jeg tenker en far skal kjøre!

 

Eneste jeg vil si til denne bilen 'WoW'

 

Takk :)

Lenke til kommentar
En ekte mann kjører Audi. Audi har gode automatkasser, plenti av utstyr, svært bra ytelse, og gode kjøreegenskaper. De henger også som klistet til veien.

 

AUDI A6 2.5TDi Tiptronic

 

Dette er en bil som med chip kommer til å kjøre fra de fleste, og gjøre mange misunnelige. Den er pen, rask og har god plass. Ingeriøret er bra også. Dette er en bil jeg ville hatt om jeg hadde voksne barn og jeg var i 50årene eller noe i den duren. Dette er slik jeg tenker en far skal kjøre!

 

Men med en motor så er så upålitelig at IF ikke vil den bruktbilforsikring en gang.

Alle Audi med 2.5 Tdi motor
fra IFs unntaksliste.

 

Og A6 er jo ett temmelig vanlig syn på norske veier....

Lenke til kommentar
Det er ingen skoda superb for 300.000+ på finn.

 

Men derimot får man en helt ny topputgave for under 400K...

 

2.0 TDI 140 Hk (6-trinns DSG) DPF Kr. 393.400,-

Dette med Elegance utstyrsnivå, som skulle inkludere det meste.

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
Har ikke vert bortpå de helt nyeste A6'ene, men de ser veldig bra ut. Og den er jo ganske ny, så det er nok bra value for pengene. Den 2.0 Dieselmotoren er også veldig bra, har vel faset helt ut 1.9TDi motoren.

 

Har hørt mye bra om Audi og det står 2 Audier utenfor, A4 med S4 look (1998, 1,9TDi som blir min soon!) og A6 (2003, 2,5TDi).

 

Begge er komfortable og det er sant som ble nevnt over at de sitter som klister på bakken.

 

Venter bare på fler forslag. Så skal jeg samle bilene og vise dem frem :)

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
blir kanskje litt offtopic men..

 

Bmw 320D Coupe

 

er ganske kul den da, hvis du klarer å strekke deg til 450 (ca etter pruting osv) og uten automatgir og sedan/stv:)

 

Veldig fin bil, men Automatgir er et must da faren min kjører mye småturer. Og trenger egentlig 4 dører.

 

Hadde det vært snakk om meg hadde jeg kjøpt den :)

 

Takk for svar uansett :)

 

Ikke fult så like fin, men dekker behovene dine, ville ikke akkurat sagt nei til denne for å si det sånn..

Lenke til kommentar

 

Fineste Citroen'en jeg noen gang har sett. Den var veldig fin.

 

Takk for svar. :)

 

Hva er galt med Manuelt gir på korte turer? Det er jo gøyt å kjøre en bil med manuelt gir

 

Faren min vil ha Automat så det er ikke mye jeg kan gjøre med det. Jeg selv ville heller ha valgt manuell enn automat.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
blir kanskje litt offtopic men..

 

Bmw 320D Coupe

 

er ganske kul den da, hvis du klarer å strekke deg til 450 (ca etter pruting osv) og uten automatgir og sedan/stv:)

 

Veldig fin bil, men Automatgir er et must da faren min kjører mye småturer. Og trenger egentlig 4 dører.

 

Hadde det vært snakk om meg hadde jeg kjøpt den :)

 

Takk for svar uansett :)

 

Ikke fult så like fin, men dekker behovene dine, ville ikke akkurat sagt nei til denne for å si det sånn..

 

Fin bil, likte ikke lyktene bak men resten var bra ved den.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...