Gå til innhold

Ny mobil: robust, wifi, 3g og godt kamera


Anbefalte innlegg

Hei. På tide med en skikkelig mobil. Jeg har naturligvis kikket litt rundt, og blir overasket over hvor mye fancy-pants, flashy dritt man finner. Mobiler som er spekket med teknologi ser ut som diskokuler, med de mest fantasifulle og upraktiske måtene å sette knappene på de kan finne, og som ikke kan tåle mye.

Jeg leter etter en mobil med et klassisk design, solid byggekvalitet, gode taster, 3g, wifi og et greit kamera. Dette viser seg vanskelig å finne.

Jeg har kikket på denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=80893

Jeg elsker desginet, størrelsen og den ser ut til å ha det meste jeg trenger, kanskje litt dårlig kamera?

Problemet er at dette egentlig er en business mobil? Og det ser ut som om den har mye jeg aldri vil trenge.

 

Pris er nesten uvesentlig, men helst ikke over 3000,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kameraet er vistnok ganske dårlig, og jeg ser også en del andre dårlige anmeldelser. Jeg trenger ikke gps, og den har ikke wifi. Når ikke helt opp.

 

Jeg trenger ikke en mobil som er såkalt "støvsikker" og "sprutsikker", bare en telefon som tåler å bli slippet i bakken og slike ting.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått for E51. Ja, den har litt dårlig kamera (ser ut til at du har fler enn nok fra før :p ), men om du skal ha noe særlig mye bedre, så kaster du deg på megapikselracet, og får en "flashy" mobil...

 

Såvidt jeg vet, så har E51 et vanlig Symbian S60 operativsystem, og det "ekstra" er i form av ekstra hurtigtaster og et par programmer. Muligens også et annet skin enn S60 telefonene myntet på folket.

 

Tror telefonen vil passe godt for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...