Gå til innhold

Tråden om: Dell UltraSharp 2709W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er skjermen på vei for meg....

 

Estimert leveringstid er den samme, 28.7 - men dersom oppdatert ordrestatus og forsendelsesdato stemmer (idag) burde den nok finne veien hit litt før estimat.

 

Edit: Schenkers eget estimat er 21.7 :-)

Endret av Arakasi
Lenke til kommentar
Wow...

Som alltid er Dell kjappe til å klargjøre og sende ut.

Min ordre er også sendt i dag, og schenker estimerer leveranse 16.07.2008 :p

Gleder meg nå :D

 

 

Det var da hyggelig raskt ja. Skjermen ankom Oslo i natt, så jeg krysser fingrene for at det er nok kapasitet på Schenker bilen i min retning så estimatet jeg får opp blir mer likt ditt. Blir morsomt å se hvordan skjermen er i brukt, fargekvalitet osv. vs blant annet 2005FPW. :-)

 

Edit: Korrektur

Endret av Arakasi
Lenke til kommentar
Wow...

Som alltid er Dell kjappe til å klargjøre og sende ut.

Min ordre er også sendt i dag, og schenker estimerer leveranse 16.07.2008 :p

Gleder meg nå :D

 

Så det ble nå 16.7 her også da. :-)

 

Fikk SMS for et par timer siden om at skjermen er kommet frem idag. Skal ringe for å avtale leveringstidspunkt nå.

 

Meget smertefri og rask prosess sålangt. Det gjenstår bare å gå over skjermen nøye når de kommer med den.

Lenke til kommentar
Wow...

Som alltid er Dell kjappe til å klargjøre og sende ut.

Min ordre er også sendt i dag, og schenker estimerer leveranse 16.07.2008 :p

Gleder meg nå :D

 

Så det ble nå 16.7 her også da. :-)

 

Fikk SMS for et par timer siden om at skjermen er kommet frem idag. Skal ringe for å avtale leveringstidspunkt nå.

 

Meget smertefri og rask prosess sålangt. Det gjenstår bare å gå over skjermen nøye når de kommer med den.

 

 

Akkurat det samme her. :D

Bare synd jeg jobber hver eneste dag. Blir "lite" tid til "skjermkos" :p

Lenke til kommentar

Hur har det gått?

 

Har ni fått skärmarna idag och vad tycker ni?

 

Är mycket intresserad av denna skärm men vill först gärna höra lite användarkommentarer innan jag beställer den.

 

Vi har ju samma tilbud i Sverige också men inte sett någon som skrivit om skrämen alls där.

Lenke til kommentar

Fy satan.

 

Schenker har klart å levere pakken feil. Sjåføren har levert pakken på en bedrift jeg aldri har hørt om 4 mil fra der jeg bor. Dem skulle hente pakkene igjen og levere dem riktig i morgen.

 

Skal ikke se bort fra at den bedriften har begynt å pakke opp pakkene, og koser seg med en ny skjerm. :realmad:

 

Går det ann å bomme med 4 mil? Det er uakseptabelt. :realmad:

 

edit:

nå har schenker fått hentet pakken, og bedriften som fikk den ringte meg for å høre om hva som hadde skjedd. Så de har ikke pakket opp pakkene. (Heldigvis). Da kommer det ikke noen tilbakemelding fra meg før enn i morgen. :/

 

Får håpe Arakasi får sin i dag, så kanskje han kan komme med en liten tilbakemelding :p

Endret av danweb.cjb.net
Lenke til kommentar

.

 

Schenker har klart å levere pakken feil.

 

.

.

.

 

Får håpe Arakasi får sin i dag, så kanskje han kan komme med en liten tilbakemelding :p

 

 

Det var da fryktelig irriterende, får håpe de klarer å levere riktig når de prøver igjen.

 

Håper de ikke gjør noe tilsvarende her ikveld. Skal se om jeg er våken nok til å få sett litt over skjermen når jeg har fått alt på plass. Har enda ikke helt oversikt over hvor stort ryddeprosjekt det blir for å frigjøre nok plass til å bytte ut 20" med denne som ny hovedskjerm, så det blir jo et prosjekt i seg selv. ;-)

 

Edit: Fant TV Calculator som gir meg litt bedre inntrykk av forskjellen. 20" vs 27".

 

Edit 2: Fant bilde fra en test av den forrige 27" Dell skjermen, som sammenligner 2707FPW med 2007FPW, burde gi meg enda ett inntrykk av størrelsesdifferansen. Kunne absolutt vært komponert litt bedre, men sammen med TV Calculator gjør dette at jeg vet at det ikke er det helt store prosjektet å få plass. :-)

Endret av Arakasi
Lenke til kommentar

Jeg ser etter ny skjerm nå, denne er veldig aktuell. Knuser jo alt bortsett fra på en ting: input lag. De snakker om 47ms, eller 3 frames.

 

De sier at gamere som konkurrerer online ikke bør kjøpe den. Det gjør jeg ikke så mye, men jeg er glad i spesielt bilspill. Hvis dette blir et skikkelig irritasjonsmoment, er jo 4850'en min penger ut av vinduet. Så er det noen som kan si noe om hvor merkbart dette er, ifht reaksjonstid? Er det bare blod-gamere som vil merke forskjellen? Er det stor forskjell til andre LCD'er?

Lenke til kommentar
Jeg ser etter ny skjerm nå, denne er veldig aktuell. Knuser jo alt bortsett fra på en ting: input lag. De snakker om 47ms, eller 3 frames.

 

De sier at gamere som konkurrerer online ikke bør kjøpe den. Det gjør jeg ikke så mye, men jeg er glad i spesielt bilspill. Hvis dette blir et skikkelig irritasjonsmoment, er jo 4850'en min penger ut av vinduet. Så er det noen som kan si noe om hvor merkbart dette er, ifht reaksjonstid? Er det bare blod-gamere som vil merke forskjellen? Er det stor forskjell til andre LCD'er?

 

 

Jeg kan jo fyre opp Trackmania for å se hvordan 2709W er sammenlignet med min Dell 20" som jeg syntes takler det meste helt greit. Det vil isåfall bli en veldig subjektiv vurdering fra min side da.

Endret av Arakasi
Lenke til kommentar

Om dere som mottar skjermene nå har muligheter til å ta noen skikkelige bilder, hadde det vært knall også. Spesielt bilder fra sidene for å demonstrere synsvinkel, ett rett forfra av et par color banding test-bilder som feks 24bit & 18bit og macro (av samme bilder) for å se på evt. pixel pitch og dithering.

 

Regner med å ha pengene klar til bestilling før helga nå så =)

Endret av McKack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...