Gå til innhold

Spille Aliens vs predator 2 i windows vista premium 32 bit trenger rask hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg ny pc og installerte Alien vs predator 2 nå nettopp. Selve installasjonen funket og å spille singel-player/lan men når jeg skulle aktivere cd koden for og spille på nettet kom denne feilmeldingen opp:

Unable to update sierraupdate. recived unknown http error: WSfailedtoopenfile

Takker for raskt svar på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke utenkelig at Sierra eller hvem det nå var som stod for distribueringen rett og slett har tatt ned serverne (eller endret innholdet på dem) som skulle aktivere cd-nøklene.

Skrevet (endret)

Kjører dualboot. Fikk lyst å spille avp2.

Fikk ikke startet spillet i vista (64 sp1)

Starter fint i xp. Lastet ned patch manuelt.

Finner en del servere og mp fungerer fint det

(forutn att jeg ikke har spilt det på sånn ca 7 år, så jeg blir litt eid..:) og det er mye juksing ute å går.)

http://www.planetavp.com/avp2/files/

Endret av alleibruk
Skrevet

Har installert på nytt dette fantastiske spillet på Vista 32 bits og det funker helt fint. Men jeg har ikke prøvd på nettet siden re-install, så det må jeg sjekke.

Jeg vil uansett anta at det er veldig få som spiller dette fortsatt på nettet, selv om det var gøy i sin tid.

Skrevet
Det er vel ikke utenkelig at Sierra eller hvem det nå var som stod for distribueringen rett og slett har tatt ned serverne (eller endret innholdet på dem) som skulle aktivere cd-nøklene.

dette har de gjort ved flere spill, tatt å kutta ut update serverne eller de har flytta litt rundt på filene slik at de ikke lengre kan nåås...

det er ikke aktivering av cd-nøkelen som feiler det er selve updaten. Søker man på google finner man nok denne manuelt ;)

Skrevet

dette har de gjort ved flere spill, tatt å kutta ut update serverne eller de har flytta litt rundt på filene slik at de ikke lengre kan nåås...

det er ikke aktivering av cd-nøkelen som feiler det er selve updaten. Søker man på google finner man nok denne manuelt ;)

Eller avp2files.com

Skrevet

Hei takk for all hjelpen men jeg fikk fiksa det selv. jeg lastet bare ned en annen update ned fra nettet og da funker multiplayern finfint. Og det er MANGE nok servere på nettet. det er en del folk som fortsatt spiller det men derfor tenkte jeg at hvorfor ikke starte en egen diskusjon.no server i avp2. Hvis noen vil gjøre det så bare meld ifra her:D jeg skulle gjerne hosta selv men jeg har litt svakt nett for server hosting så bare si ifra hvis du kan hoste og spille på en egen diskusjon.no server på AVP¨2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...