Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg liker ei som er veldig mye mindre en meg=/


Gjest Anyonym

Anbefalte innlegg

Melisma, altså, jeg spanderer ikke i vei røyk og snus uten at de har spurt om jeg kan kjøpe på forhånd, men det gjør jeg når de spør om det. Jeg vil ikke virke kulten. Jeg kjøper snus og røyk til alle jeg kjenner over 12 år når de spør meg om det.

Nå kjenner jeg ingen yngre enn 14 år uansett, så det er ikke noe problem.

Jeg aner ikke hvilke syn dere har i byen og at alt før den og den alderen er fyfy etc, men her på landet er vi vant med slikt. Kjøper ikke jeg, får de tak i det hos en annen.

Og, jeg kjøper ikke sprit til de. Et sted går grensa. Sigg og snus er helt okay, kjøper dog ikke noe med alkohol i til folk under 16. Greit nok at de begynner å drikke og feste før de er 16, men jeg er ikke en av de som kjøper slike ting.

 

Uansett. Ser ikke noe galt i det. Det er bare flørt og følelser, ikke mer. Jeg har vært borti ting da jeg var mindre. Ting jeg ikke gjentar, eller gjør mot andre. Fordi jeg vet hvor jævlig det er.

 

Den MÅTTE jeg bare kommentere. Du kjøper tobakk til alle som spør deg som er over 12 ??? Hva i all verden ? Hvorfor akkurat 12 ? Er det da du mener de er gamle nok til å vite om de vil røyke/snuse ?

Greit nok at de vil få det et annet sted om du ikke kjøper. MEn så la de få det et annet sted da! Så slipper du evt pes med foreldre og denslags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Melisma er bare sånn derimot. Og du Melisma, hvis du hadde anmeldt fyren så hadde du risikert å ligge tynt an selv. For du hadde vel anmeldt han bare han hadde datet datteren din, ikke sant? Farlig farlig. For du kan faktisk ikke vite om de har sex, og da gjør du noe veldig alvorlig i mine øyne.

 

For da har ikke gutten gjort noe galt, kun du, men synd at rettsvesnet suger her i landet, så du hadde vel sluppet unna med en advarsel "ikke sløs bort tiden vår igjen". Spør du meg så skulle du fått bot for hysteri og falsk anmeldelse av.

 

men god bedring.

 

Væææær så snill å les litt mer nøye før du lirer av deg påstander.

 

Jeg siterer Melisma :

"Hadde dattera mi på 15 år vært intim med en på 23, da hadde jeg politianmeldt han med en gang."

 

Jeg tolker ihvertfall "å være intim" som å ha sex. Og DA går det helt fint å anmelde personen. Jeg hadde reagert noenlunde selv om jeg hadde hatt en datter i 14-15 års alderen som hadde datet en kar på over 20. Da hadde jeg tatt en skikkelig alvorsprat med karen, uansett hvor grei han enn kunne ha vært. Og OM han hadde hatt sex med henne, hadde jeg også vurdert anmeldelse.

 

Dette fordi jeg mener at det blir galt av personer over 20 å date jenter under 16. Det blir for stor aldersforskjell. Og når man hører om jenter som er 17-18 og finner seg en på nærmere 30, da pleier jeg som regel bare å riste på hodet.

Lenke til kommentar

Trist at du "ikke ser noe galt i det".

 

Det er en stor forskjell på om man er 20 år og har en 6 år eldre kjæreste, enn om man er 14 og har det. Aldersforskjell betyr noe når man er så ung, og de som ikke skjønner det har et problem, mener jeg. Hva i all verden skal du rote rundt med et barn for? For en 14 åring er et barn, samme hvor "moden og voksen hun er". Kanskje hun ser mye eldre ut, men hun er det neppe i modenhet etc etc.

 

Hadde du latt datteren/søsteren din være sammen med en på over 20 år når hun var 14? Neppe.

 

Merkelig at det bare er gutter som syns du skal kjøre på og HEIA HEIA....... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg synes det er kvalmt jeg da. Hadde jeg hatt en kamerat som var 20 og han hadde blitt sammen med ei på 14-15 så hadde jeg mistet all respekt for han. Samme hvis han bare hadde hatt med hun en gang. Selv om hun hadde vært 16 år så hadde det vært drøyt synes jeg.

Lenke til kommentar
Merkelig at det bare er gutter som syns du skal kjøre på og HEIA HEIA....... :roll:

 

FAIL! Hadde du lest første sida er det også gutter som er imot dette (deriblant meg). Alder er en ting, men det er det at hu er opptatt som gjør saken verre, for min del. Dette blir kanskje litt for hard, men jeg lurer på mentaliteten til trådstarter. Å prøve seg på en under 16 samtidig som hun har type, og han selv er på min alder, høres ikke helt god ut.

Lenke til kommentar
Merkelig at det bare er gutter som syns du skal kjøre på og HEIA HEIA....... :roll:

 

FAIL! Hadde du lest første sida er det også gutter som er imot dette (deriblant meg). Alder er en ting, men det er det at hu er opptatt som gjør saken verre, for min del. Dette blir kanskje litt for hard, men jeg lurer på mentaliteten til trådstarter. Å prøve seg på en under 16 samtidig som hun har type, og han selv er på min alder, høres ikke helt god ut.

 

/join

 

Jeg har riktignok sagt selv at alder er ingen hindring i noen tilfeller. Trådstarter får gjøre som han vil. Men han bør trå varsomt. Og for min del kunne jeg ikke tenkt meg å vært sammen med en 14-15 åring, og jeg er 18 nå. Hadde funket enda dårligere når jeg blir 20!

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Pedo in the making. Æsj.

"hun er så liten og søt jo"

Det er ikke det samme med en 40 åring og enn 30 åring som blir sammen.

Hun har jo så vidt slutta på barneskolen! Hadde du vært 17, 18 så hadde det ikke vært så rart nå til dags kanskje, selv om jeg synes at det er ganske patetisk å gå på noen som er så mye yngre enn seg selv.

Hvis vi ser bort i fra alt det så er det uansett ulovlig å være sammen med en 15 åring når du er 23. Ikke kom her å si du ikke er ute etter sex, du er en 23 år gammel mann. (Hva aldern tilsier hvertfall, vet ikke helt på den mentale siden.)

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar

Uansett hvordan du vrir og vender på det, så er det ikke ulovlig! Dersom de har sex derimot, kan det anmeldes. Ja, sjansen er stor for at de vil ha sex, men ingen kan anmeldes før det evt skjer.

 

EDIT : Litt kjapp hoderegning sier meg at sidne hun ikke fyller 16 før neste år, går hun på ungdomsskolen nå, nærmere bestemt 10. klasse. Så ja. hun er nok langt unna barneskolen, men alikevel...

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Til dere som sier at dere har vært sammen med jenter som er 13 år når dere er 18 osv.

Dere burde blitt grisebanka så hardt at dere ikke kunne stått på beina. Faens pedoer, JA pedoer.

Er man over 18 og er sammen med noen som er så unge så er man pedofil, det er ikke bare 40 åringer som er pedofile.

Lenke til kommentar
Uansett hvordan du vrir og vender på det, så er det ikke ulovlig! Dersom de har sex derimot, kan det anmeldes. Ja, sjansen er stor for at de vil ha sex, men ingen kan anmeldes før det evt skjer.

 

EDIT : Litt kjapp hoderegning sier meg at sidne hun ikke fyller 16 før neste år, går hun på ungdomsskolen nå, nærmere bestemt 10. klasse. Så ja. hun er nok langt unna barneskolen, men alikevel...

Vel når jeg slutta i 7 var jeg nesten 13 år. Så det er vel bare noen 2 små år unna?

Uansett jeg vet at ingen kan anmeldes fordi han ikke har gjort noe ulovlig enda ifølge loven. Men halloo! Når man er 23 år gammel og født med en penis så tror jeg man går rundt å tenker på sex ganske så ofte. Det er bare et tidsspørsmål.

Lenke til kommentar

Melisma: Siden dette er en vederstyggelighet og jeg sikkert i dine øyne da dominerte min kjæreste og var generelt sett en fæl fyr ifh hva du sier: I dag har vi vært forlovet i 3 år...

 

Det er ingenting som sier noe om at blir man sammen i ung alder, så blir det fort slutt.

 

Og siden du spurte om alderen på de foreldre og besteforeldre jeg refererte til, så kan jeg informere om at mamma var 16, mormor var 15 og mora til ei venninne av meg tror jeg var 15-16 da de ble sammen. Så de ble alle sammen i ung alder, og alle er fortsatt gift.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er kvalmt jeg da. Hadde jeg hatt en kamerat som var 20 og han hadde blitt sammen med ei på 14-15 så hadde jeg mistet all respekt for han. Samme hvis han bare hadde hatt med hun en gang. Selv om hun hadde vært 16 år så hadde det vært drøyt synes jeg.

 

Helt enig med deg. Å være i 20 årene å begynne å rote med damer under 16 år er helt tragisk spør du meg. Klarer dere virkelig ikke å skaffe dere dame på deres egen alder? En annen sa jo her at vennene han sin var overgitt over han, så han begynte å gå sammen med vennene til dame istedet. Er man over 20 år og bytter ut vennene sin på sin egen alder med "jentungens" venner på under 16 så er det noe galt i hodet på personen spør du meg. Så en skrev han ikke mente sex. Hvem faen over 18 år er i ett forhold det ikke er sex i da? Ingen jeg kjenner ihvertfall. Så en annen mente å anmelde en på over 20 for å ha sex med en under 16 førte til problemer for begge. Dette stemmer ikke. Det er kun personen som er over 16 som får problemer ut fra dette.

Lenke til kommentar
Melisma: Siden dette er en vederstyggelighet og jeg sikkert i dine øyne da dominerte min kjæreste og var generelt sett en fæl fyr ifh hva du sier: I dag har vi vært forlovet i 3 år...

 

Det er det samme om dere hadde vært gift nå eller hatt unger, det er fortsatt like feil å være 23 og ha en 15 år gammal kjæreste.. Du er 26 nå Manfred, dvs. at dama di idag er 18.. Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Gjest blbla-
Melisma er bare sånn derimot. Og du Melisma, hvis du hadde anmeldt fyren så hadde du risikert å ligge tynt an selv. For du hadde vel anmeldt han bare han hadde datet datteren din, ikke sant? Farlig farlig. For du kan faktisk ikke vite om de har sex, og da gjør du noe veldig alvorlig i mine øyne.

 

For da har ikke gutten gjort noe galt, kun du, men synd at rettsvesnet suger her i landet, så du hadde vel sluppet unna med en advarsel "ikke sløs bort tiden vår igjen". Spør du meg så skulle du fått bot for hysteri og falsk anmeldelse av.

 

men god bedring.

 

Væææær så snill å les litt mer nøye før du lirer av deg påstander.

 

Jeg siterer Melisma :

"Hadde dattera mi på 15 år vært intim med en på 23, da hadde jeg politianmeldt han med en gang."

 

Jeg tolker ihvertfall "å være intim" som å ha sex. Og DA går det helt fint å anmelde personen. Jeg hadde reagert noenlunde selv om jeg hadde hatt en datter i 14-15 års alderen som hadde datet en kar på over 20. Da hadde jeg tatt en skikkelig alvorsprat med karen, uansett hvor grei han enn kunne ha vært. Og OM han hadde hatt sex med henne, hadde jeg også vurdert anmeldelse.

 

Dette fordi jeg mener at det blir galt av personer over 20 å date jenter under 16. Det blir for stor aldersforskjell. Og når man hører om jenter som er 17-18 og finner seg en på nærmere 30, da pleier jeg som regel bare å riste på hodet.

 

Du skjønner ikke, har man lest mange av Melismas poster så ser man at hun er uberfiksert på sex. Hun klarer til og med å si at for henne så er nakenhet = kun noe som er seksuelt. Så da går jeg også utifra at når jenter dusjer sammen (eller gutter) så er det seksuelt også da kanskje? OT, men sant.

 

Hun går sikkert utifra at hvis man er sammen med noen. ja da må man selvsagt ha sex. Når jeg var sammen med en for 10 år siden, jeg var 16. hun var 15. så var vi faktisk sammen i godt over et år før vi hadde sex, det var da hun følte seg klar for det. Det er faktisk ikke en selvfølge at noen må ha sex, og det går fint an å være sammen noen uten å ha sex, men nå skal vel den altvitende melisma informere om oss at dette er feil, og at hun som altvitende kan dette litt, det er sånn alle diskusjoner hvor hun deltar, ender opp med. :)

 

Slik jeg har oppfattet det så vil hun anmelde det med en gang, bare hun får høre at en eldre fyr er sammen med hennnes 15 år gamle datter, og det er noe jeg er bombesikker på, hun vil gå utifra at han har hatt sex med henne.

 

Synd at det er sånn, men sånn er bare. :_)

Lenke til kommentar
Jeg var 16. hun var 15. så var vi faktisk sammen i godt over et år før vi hadde sex.

 

Men da var dere begge unge. Forskjell på det, og en som er over 20 å antagligvis har flere sexuelle opplevelser bak seg skal bli sammen med en dritt unge å ikke kan ha lovlig sex lengre.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Du skjønner ikke, har man lest mange av Melismas poster så ser man at hun er uberfiksert på sex. Hun klarer til og med å si at for henne så er nakenhet = kun noe som er seksuelt. Så da går jeg også utifra at når jenter dusjer sammen (eller gutter) så er det seksuelt også da kanskje? OT, men sant.

 

Slutt og drit deg ut da.. skal du ta kommentarer jeg har laget i andre tråder som handler om noe helt annet ut av sammenhengen og vri det om til at jeg er sexfiksert? :wow: Slutt og gjem deg bak anonymt nick når du skal slenge sånne sånne kommentarer...

 

Hun går sikkert utifra at hvis man er sammen med noen. ja da må man selvsagt ha sex. Når jeg var sammen med en for 10 år siden, jeg var 16. hun var 15. så var vi faktisk sammen i godt over et år før vi hadde sex, det var da hun følte seg klar for det. Det er faktisk ikke en selvfølge at noen må ha sex, og det går fint an å være sammen noen uten å ha sex, men nå skal vel den altvitende melisma informere om oss at dette er feil, og at hun som altvitende kan dette litt, det er sånn alle diskusjoner hvor hun deltar, ender opp med. :)

 

 

Det er helt annerledes med to jevnaldrende skjønner du,, Verste jeg veit er forumbrukere som er bitre over gamle diskusjoner og drar det inn i nye tråder,, det blir helt ut av sammenheng. Ihvertfall når de ikke viser hvem de er..

 

 

Slik jeg har oppfattet det så vil hun anmelde det med en gang, bare hun får høre at en eldre fyr er sammen med hennnes 15 år gamle datter, og det er noe jeg er bombesikker på, hun vil gå utifra at han har hatt sex med henne.

 

Synd at det er sånn, men sånn er bare. :_)

 

 

Om en fyr i 20 åra hadde kommet inn døra mi, hånd i hånd med min tenåringsdatter, så kan du være trygg på at jeg hadde lagd et helvete uten like for han, ingen 20 åring skal tafse på tenåringen/barnet mitt, ÆSJ! :mad: Spiller ingen rolle om dattera mi hadde vært hodestups forelska eller om de hadde sagt "vi har jo ikke tenkt å ha sex".. Jeg hadde gjort alt for å holde han unna dattera mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...