Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg liker ei som er veldig mye mindre en meg=/


Gjest Anyonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anyonym

Hei nå kan jeg vel begynne med og fortelle om alderen min den er 20 / 21 i august tiden... Den personen jeg liker er 14-15 år gammel =/ blir faktis ikke 16 før neste år og dette fører til mye problemer får meg og folk rundt meg :/

 

ingen som vet om dette og heller ikke noe jeg har veldig lyst og legge ut til andre sånn at de begynner og snakke om det, kommer ifra en liten små by og der snakker alle sammen om alt og ting som dette sprer seg forterre en jeg vil siden jeg er venner med alle hu kjender nesten...

 

Det jeg lurer på er dette veldig unormalt? jeg liker ikke hun sånn at jeg ligger og drømmer om og gjøre det og sånn sex ting det er bare det faktum at hu er så utrolig pen og søt :/ ødlegger meg litt siden jeg faktis tror jeg liker hun men kan ikke gjøre en dritt med det og vi er gode venner så sender sms til hverandre ofte og sånt med gla ideg og hjerter og dritt *ja jeg er 10 år i hodet enda* xD

 

hilsen en som ikke helt vet lengre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Meg igjen....
Jeg sier go for it. :)

 

 

selv om aldern er der? og venner og alt :/ er så stress egentlig og vet jo ikke om hu ser på meg på den måten en eneste plass :p høres ikke ut som 20-21 vet det men gutter kan jo være bekymret / lure på sånt :/ jaja

 

*damit* :(

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hei hei_*
Alder har ingen ting å se, har gjort det samme selv ett par ganger^^ Det er verdt det.

 

 

ok :) vel jeg får se hva jeg skal gjøre:P måtte bare få det ut litt ^^ plager meg litt og se hu noen ganger pga jeg vet at hu har type og alt det der men hu er så sykt pen xD og morsom og koselig og ja egentlig alt det dere:P

Lenke til kommentar
... jeg vet at hu har type og alt det der ...

 

Ok, fin start på tråden men der datt jeg ut. Skjønner at du har falt for utseendet hennes, da 14-15 åringer er faktisk veldig pene og søte nå til tider, men når du vet hun er opptatt, burde du ikke ta sjansen, selv om dere har god kontakt. Hun er såppass ung og kan hende hun ikke tenker som deg. (De fleste jenter unter 16 gjør ikke det, vet av erfaring).

 

Syns bare du skal være forsiktig så du ikke ødelegger det gode dere har.

Lenke til kommentar

For å være ærlig, så synes jeg selv at det er en del hotte 14-15 åringer rundt omkring, men jeg føler at det blir for ungt for min del. Men så har jeg i tillegg en herlig kjæreste og da, hehe.

 

Men når hun har type, så burde du ikke prøve deg på henne, min mening ihvertfall. Men du skal ha pluss for at du ikke har bare kjørt på for sexens skyld og utnyttet henne, det er dessverre en del gutter i 20++ alderen som bare går på 14-15 åringer for å få sex. Du virker som en streit type, så bare let videre sier jeg ihvertfall, og husk at så lenge følelsene er tilstede så er ikke alder en hindring, så lenge det ikke blir altfor ekstremt.

Lenke til kommentar

Da vil jeg tror at hun ser mye eldre ut enn det hun er?

Det er mange 14åringer her som holder på med 18-20åringer. Det er fordi de rett og slett ser ut som 18åringer alle sammen. Men de fleste merker at de er yngre enn det de ser ut etter av å ha hørt måten de snakker på.

 

Sikkert ikke noe problem for deg å inngå et forhold med henne, og hun er sikkert villig til det hvis hun liker deg. Men problemet er foreldrene hennes. Finner de ut av alderen din så kan noen overreagere. Og dessuten er den seksuelle lavalderen 16år og loven kan straffe deg...selv om hun var villig og alt det der.

 

Om du faktisk er så glad i henne, så må du forstå at du må rett og slett vente. Ellers så kan foreldrene hennes gjøre store forandringer i livene deres.

 

Hvis dere gjør det likevel og har sex, og lover å holde det hemmelig og alt. Så går det vel greit. Men om hun en dag skulle bli ond og vil ødelegge for deg. Så kan hun ramse opp dette. At du hadde sex når hun var under 16år. Tror ikke at hun kommer til å gjøre det, men sånn at du har en baktanke hvis det blir flere mindreårige jenter.

Lenke til kommentar
Gjest Meg igjen

Jeg kan vel svare de fleste her som refere til sexen med at jeg tenker ikke sexsuelt på hu egentlig =/ ikke at jeg ikke vil men er ikke noe jeg legger opp i hodet vis dere skjønner...

 

hu er søt og alt og ja hu har type men vet også at hu ikke liker han så godt lengre=/ eller hu tviler .. vel samma det tingen er at jeg måtte bare få dette ut kommer nok aldri til og gjøre noe hvertfall ikke på en stund, men når du går dager / uker / mnd og tenker på det da er det greit og bare få det ut og ikke tenke så mye på det:)

 

 

Så jeg får se hva jeg gjør senere med dette og om det er noe jeg har lyst og satse på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...