Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg liker ei som er veldig mye mindre en meg=/


Gjest Anyonym

Anbefalte innlegg

Nå må dere begynne og lese snart igjen...

 

Jeg synes jenta er søt / pen / nydelig og alt det dere men jeg er ikke tiltrukket av hu på noen seksuel måte What so ever, pga finner det generelt ikke riktig.

 

Jeg trodde hele poenget med tråden var at du var tiltrukket til denne jenten jeg, altså som eventuell kjæreste / partner. Ut fra det du sier her så er det jo som venn? Ser ikke noe problemer med at du har en jente venn som er litt ung, så lenge det er det hele.

 

Hva var egentlig poenget med denne tråden da? Å spørre om folk synes det var greit at du var "venn" med en jente på 15år ????

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter
Nå må dere begynne og lese snart igjen...

 

Jeg synes jenta er søt / pen / nydelig og alt det dere men jeg er ikke tiltrukket av hu på noen seksuel måte What so ever, pga finner det generelt ikke riktig.

 

Jeg trodde hele poenget med tråden var at du var tiltrukket til denne jenten jeg, altså som eventuell kjæreste / partner. Ut fra det du sier her så er det jo som venn? Ser ikke noe problemer med at du har en jente venn som er litt ung, så lenge det er det hele.

 

Hva var egentlig poenget med denne tråden da? Å spørre om folk synes det var greit at du var "venn" med en jente på 15år ????

 

Poenget var at jeg liker hu det har du rett i men jeg har ingen intensjoner i og gjøre noe med det var rett og slett bare noe jeg måtte få ut, det har jeg også sagt flerer ganger, men nå kan vel denne tråden bare stenges pga jeg har det

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Og hvorfor ligger den under seksualitet når det ikke er noe seksualitet inne i bildet?

 

dj + stine

*Pluss du skrev at hun har type? Kan man ikke være venn med ei som har type?

Nå syns jeg det er du som begynner å ro her wink.gif* jeg har aldri sagt jeg ikke er venn med hu jeg er det ganske god venn også så hvor du fikk det ifra vet ikke jeg

 

og dj, WTF? vis du lurer på hvorfor den er her eller klager på det gogo klag til en moderator og ikke oppfør deg som en 10årig som lurer på alt og sånt, var den plassen jeg fant ut passet best hvor man kan skrive anonymt

Lenke til kommentar

De mener jo selvfølgelig at denne hører til under samliv og relasjoner, og at det blir litt suspekt at du la det under seksualitet, i og med at du nekter plent for at denne betattheten handler om fysisk tiltrekning på det sekuelle. At sex ikke entrer hodet ditt engang..

 

 

Noe jeg ikke tror på i det hele tatt men, det er nå meg da.

Lenke til kommentar

Hvis skrives med en stum h.

 

Og det var et konkret spørsmål, ser ikke poenget med å komme med personangrep mot meg på grunn av det. Når det gjelder min alder ser den i alle fall ut til å være betydlig over din, som igjen er over 10 år.

 

Alt du noen gang har lurt på om seksualitet, men ikke turt å spørre om, kan du spørre om her.

 

Tror nok den hadde passer bedre under samliv og relasjoner, men hey - Alle kan ta feil, jeg bare spør jeg ettersom det kunne virke som du endret historien din utover i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Det er faktisk (dessverre) valgfritt om man vil skrive "hvis" eller "viss". Diskuterte nylig dette og mente at det bare var på nynorsk man kunne skrive "viss", men etter et søk, fant vi dette som jo må sies å være en pålitelig kilde.. :(

 

Ang. feilposting, så er jo halvparten av trådene i denne delen av forumet postet i feil kategori. Altfor mye som havner i "seksualitet" men som skulle ha vært i "samliv" eller "helse" eller noe annet, så det er bare å venne seg til. ;)

Lenke til kommentar

Mitt råd er: Dropp det med en eneste gang. Unngå henne om det er eneste måten. Ja, jeg VET at du ikke har lyst til å såre henne og jeg VET at du ikke har lyst til å miste kontakten med henne, men hun er et barn og du er (juridisk sett) ikke på samme modningsnivå som henne. Et kjæresteforhold har veldig lett for å bli seksuelt spesielt når hormonene raser og da kan det veldig fort bli veldig alvorlige problemer. Så dropp det!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Lurer eg og på. Det må i alle fall vere nokre veldig overbeskyttande foreldre inne i bilete her. Heilt hårreisande at han guten der vart dømt, men at voldtekstmannen som var i media for nokre dagar sidan ikkje blei dømt (sjølv om jenta hadde dna, bilete, namn osv).

Lenke til kommentar

Haha, selvsagt er det foreldre inne i bildet. Ingen ville jo brydd seg om dette, bortsett fra foreldrene til jenten.

 

Står at de var sammen i 2,5 måneder før samleiet, jenten som tok initiativet til samleiet, og begge var edru. Er jo ikke en sjel som ville brydd seg, er ganske tydelig at dette ikke var noe overgrep. Står jo i artikkelen at de bare "måtte" gi en dom pga det faktisk brøt med Norges lover. Det ville aldri blitt noen rettsak av det en gang, om ikke foreldrene til jenten hadde pushet den fram.

 

Fins sikkert mange slike forhold i Norge, hvorav få går til retten - så dette vil jeg ganske trygt si er foreldrenes skyld.

Lenke til kommentar

 

og? Det er samme sak, Vg referer til Nrk Østfold hvor Sarpsborg er en del av.

 

Men som spurt ovenfor, hvordan kan man dømmes i slike saker? Nå ble jeg nyskjerrig..

 

beklager beklager.. jeg hadde ikke lest igjennom hele tråden.. bare noen av de første sidene.. hehe.. så huska jeg en sak i SA så da posta jeg den da vettu.. beklager igjen.. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...