Gå til innhold

Hva vet egentlig Telenor om mobiler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+123498734
Nei, det mangler 8GB skriften oppe til venstre på telefonen. Skandale. VG bør kontaktes.

hehe ring og spørr om du kan bruke msn gratis over wlan på din htc...d gjorde jeg for 6 mnd siden (bare for å sjekke kunnskap)

 

svar : ehh...hm...nei...kun sony ericsson som kan kjøre msn på mobil! LOL

Lenke til kommentar

Dette er saker som gjentar seg for alle kundeservicene. Grunnen tror jeg er at det sjelden er de som er interesserte i mobiltelefoner som begynner i disse jobbene, noe som igjen gjør at mange av de som jobber hos kunderservice ikke har så mye erfaring med telefoner som de burde hatt. De lærer det meste gjennom kurs som de blir "tvunget" på. Nå skal det nevnes at jeg ikke forsvarer de forskjellige kundeservicene, i dette tilfellet Telenor, men synser litt om hvorfor det er slik.

Min påstand er at det ikke er nok kunnskap og ikke minst interesse hos de som har dette som yrke.

Lenke til kommentar
hehe ring og spørr om du kan bruke msn gratis over wlan på din htc...d gjorde jeg for 6 mnd siden (bare for å sjekke kunnskap)

Nå har jo ditt spørsmål absolutt ingenting med Telenor sine tjenester å gjøre da.

 

Kjelkeskrekk: Telenor er en mobiloperatør, og det er da hovedsaklig selve telefonitjenestene de leverer de skal kunne da. At absolutt alle i kundeservice hos Telenor skal kjenne til all verdens mobiltelefoner og funksjoner som ikke er direkte tilknyttet til tjenestene de selger kan en ikke forlange. Men selvfølgelig, det hadde ikke skadet med litt ekstra kunnskap. Men du finner jo det samme alle steder, f.eks. Elkjøp/Ekspert etc. De har kanskje informasjon om produktene de selger, men de har ikke nødvendigvis peiling utover det.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Ta deg en liten tur på mobilbutikker og spør litt om de forskjellige modellene.

Jeg var en runde igår, på jakt etter telefon med GPS.

5 butikker var jeg innom, ble egentlig skremt over hvor dårlig kunnskap selgerne har på produktene de selger.

Lenke til kommentar
Kjelkeskrekk: Telenor er en mobiloperatør, og det er da hovedsaklig selve telefonitjenestene de leverer de skal kunne da. At absolutt alle i kundeservice hos Telenor skal kjenne til all verdens mobiltelefoner og funksjoner som ikke er direkte tilknyttet til tjenestene de selger kan en ikke forlange. Men selvfølgelig, det hadde ikke skadet med litt ekstra kunnskap. Men du finner jo det samme alle steder, f.eks. Elkjøp/Ekspert etc. De har kanskje informasjon om produktene de selger, men de har ikke nødvendigvis peiling utover det.

Det er akkuratt det jeg mener, men det kom kanskje ikke helt bra frem.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som om Telenor har helt peiling på hvilke mobiler dem selger...

 

http://nettbutikk.telenor.no/Detail.aspx?V...&prod=NOKIA

 

Her er en N81 8gb som selges, men ingen av bildene er av rett tlf... Alle er av N81 :hmm:

 

Bilde av N81 8gb: http://www.itechnews.net/wp-content/upload...9/Nokia-N81.jpg

 

OMG!!!111!!

 

Er jo helt utrolig at du bryr deg om dette, er jo ikke bildet du kjøper når du kjøper en vare, eller er det?

 

Det står jo i vareteksten at det er en 8gb utgave du kjøper.

Tipper du er en av de som driver med rettskriving av folk sine innlegg på diverse forum rundtom på nettet også.

Endret av ZyNTaX_1337
Lenke til kommentar
Ta deg en liten tur på mobilbutikker og spør litt om de forskjellige modellene.

Jeg var en runde igår, på jakt etter telefon med GPS.

5 butikker var jeg innom, ble egentlig skremt over hvor dårlig kunnskap selgerne har på produktene de selger.

Jeg kvier meg faktisk for å gå inn i norske mobilbutikker pga nivået på mange av selgerne der. Ønsker rett og slett ikke å havne i diskusjon der inne. Handler selv telefoner online, men syns til tider det er grusomt å overhøre hva enkelte selgere får seg til å si til andre kunder.

 

Hva gjør man egentlig om man overhører en selger som åpenbart prøver å prakke på en uvitende kjøper feil telefon? Meg salgsargumenter som ikke henger på greip? Å bryte inn gjør en vel til en drittsekk, men samvittigheten sier at man burde hjelpe kunden. Håpløs problemstilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...