Gå til innhold

Kulturo: 300-oppfølger på vei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
300 var dårlig, og det kommer denne også til å bli ;)

Det her er sånn typisk ting å skrive når man vet at 95% er uenige og kommer til å lage storoppstyr på grunn av at noen sier at filmen er dårlig.

Men jeg ser frem til en oppfølger av 300 ja. :)

Skrevet

får se er skeptisk, 300 var tøff vanskelig å tenke seg en oppfølger som topper den, og i de fleste andre historiene fra gamle hellas var sparta fienden.

Skrevet

De 300 døde som kjent. Hvordan har de tenkt til å løse det i den nye 300-filen? Redusere til 3 overlevende? Legge historien til tiden før den første filmen? Bare lage en ny variant og late som den første filmen ikke eksisterte? Lage en aliens-versjon med romdrakter og lasersverd? Eller en sjørøver-versjon?

Skrevet

Det er fullt mulig å lage en prequel som handler om spartanernes tidligere eventyr. Vi får bare håpe at de holder teite fortellinger om svik og koner på hjemmebane unna denne gangen.

Skrevet

Er ikkje sikkert dei kjem til å bruke "300" heller. Kan bli ein ny tittel og ein anna historie. Litt som dei gjorde med Donnie Darko-oppfølgaren som heiter Samantha Darko der Donnie ikkje er med.

Skrevet

Jeg elsket 300, men jeg håper inderlig at ikke det her skal hete noe ala. 300 2, eller 300: Part 2, men at det blir som noen andre har allerede nevnt helt ny historie og helt ny tittel.

Skrevet

Det ville ha vært ekstremt bra, åpne filmen med den krigen, men da må Miller klare å få skrevet en flott historie som følger etterpå, ellers risikerer filmen å bli litt platt i forhold til de første minuttene.

Skrevet

Sier takk, men nei takk, til denne her. 300 var en skuffelse, den ga meg en helsikens god trailer men fint lite annet.

Bruk heller teknikken og stilen til å lage en bad-ass He-Man film fremfor mer 300-fjas. :)

Skrevet
Kanskje de viser den kommende krigen vi fikk se helt på slutten? Når 10 000 spartere og ?30 000? grekere gjør seg klar til krig?

300: 40k? :)

Skrevet
300 var dårlig, og det kommer denne også til å bli ;)

Fælt så fordomsfulle folk skulle være da.

1: "Vil du se?"

2: "NEI, VIK FRA MEG!"

1: "Hvorfor ikke?"

2: "Fordi nummer 1 var dårlig"

Det blir bare for teit...

1'ern var fin lørdagsunderholdning, og det håper jeg oppfølgeren blir også

• Opprett ny...