Gå til innhold

Kunne jeg fått bedre kamera til denne prisen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med bedre? Jeg tror du har valgt et greit kamera med et greit allround-objektiv. For 10.000,- så kunne gått for et enklere hus brukt mere penger på objektivene. Eller du kunne ha brukt mer penger på et fancy hus, og da hatt mindre penger igjen til objektivet.

 

Hvis det er kameratene dine med Canon og Nikon som prøver å disse kameraet ditt, så be de ta seg en bolle.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Kjøpte meg en Sony A300 for 5000 kr

Og objektiv Sony SAL-18250 DT 18-250 mm F3,5-6,3 for 5000

totalt 10k.

Kjøpt fra Elkjøp

hva kan være bedre?

 

Simen oppsummerer ganske bra. Du har fått både kamera og objektiv til en ok pris. At Sonys versjon av 18-250 koster litt mer enn Tamrons som den bygger på skyldes bl.a. at Sony har finjustert autofokusen slik at den skal være både raskere og mer nøyaktig (om du merker det i praksis er en annen sak)

 

Du er nå eier av et kamera og objektiv bu bør ha stor glede av. Gå ut og ta bilder. :thumbup:

Lenke til kommentar

God morgen, iMacKenna. Du vet at det bare er Elkjøp og Lefdal som har angrefrist for kjøp over disk. Kamera er garantert kjøpt på et Sony Center. Og det er ikke et dårlig kjøp. Hvorfor skulle vedkommende benytte seg av en angrefrist? Fordi han ikke har kjøpt samme merke som meg og deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...