Gå til innhold

Tf2 | Monkey Business | Søker Medic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns ihvertfall vi må øve litt før vi går til neste match. Glodrush-kampen var veldig flott, men på den andre banen spilte vi rævva. Kan vi ikke avtale en tid der vi øver litt mot hverandre eller noe slikt? Hadde vært flott med egen server ihvertfall...

Man får den beste treningen nettop ved å spille kamper, uansett om man taper eller vinner.

Lenke til kommentar

Vel, jeg og fluesoppen (pharma med tohundre andre bokstaver) har funnet ut at det blir en halveis fast kamp mot TACG / Trening mot de på onsdager i sjutiden. Mulig også på søndag.

 

Kjenner 3-4 nederlandske / belgiske klaner som er low skill (Nei, ikke rasta, de har halve klanen på det belgiske landslaget.) som jeg skal prøve å få ordnet noe med.

Lenke til kommentar

heihei!

 

Det hadde vært fett å være med i en klan! Jeg spiller for det meste Pyro (45 timer gameplay), sniper (37 timer ganeplay), og engineer (20-30 timer ellerno).

 

Min maks score er 37, dette er med sniper. Men er ganske god som pyro også. Hvis det er nødvendighet for medic, bytter jeg gjerne til det...

 

pululf - toot_toot - pyro/sniper/engineer

Lenke til kommentar
Legger deg til, men det tror jeg får bli siste.

Har en del nå, men forrige gang så slet vi med å få med sistemann for badlands, og før kampen så måtte jeg bare velge vekk 3 fordi det ble for mange.

 

k.

 

Sender dere ut beskjed om når dere spiller og sånn på steam?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...