Gå til innhold

Tf2 | Monkey Business | Søker Medic


Anbefalte innlegg

Ja, etter mye fram og tilbake fra TACG så fant vi ut at det var best å starte en helt ny klan.

Altså, jeg har ikke noen erfaring med klaner i det hele tatt. Men jeg har lyst til å spille litt mer seriøst enn pubs.

 

Har selv bare spillt tf2 i 2 måndeder. Men takket være 5-6 år med generell FPS spilling så gikk det fort å sette seg inn i spillet, og nå ligger jeg på samme nivå som de fleste andre, om ikke høyere på de serverene jeg spiller på.

 

Uansett, nå til råinfoen om hva jeg søker etter.

 

Trenger i allefall en annen til å hjelpe meg å administrere klanen, hjelpe til med å sette opp treninger osv.

Det neste jeg trenger er rett og slett folk som har lyst til å være med å starte en ny norsk TF2 klan.

 

Nei, du trenger ikke å oppgi rekorder på hva du spiller, for alt vi / jeg vet så kan den runden ha vært på en achievment server, eller at du spillte kjempebra, men døde ofte fordi det andre laget også var kjempebra.

 

 

 

Navn på klanen er fremdeles helt fritt.

 

Håper det er noen som er interessert.

Endret av Gaarulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal adde deg så fort jeg står opp i morgen tidlig / morgen ettermiddag.

Vi trenger i alle fall en medic, om ikke to (vet ikke hvor mange det bruker å være på lagene.

 

Selv spiller jeg alt utenom Medic og Heavy.

 

Steam ID:::::::::Navn::::::::::Klasse

Gaarulf:::::::::Gaarulf::::::::::Helst engineer, spy eller sniper

Xavvy::::::::::Xavvy::::::::::Demoman / Pyro

Mats07 :::::::: Martyr:::::::::: Medic

Earl_gt ::::::: ErlendPerlend:::No idea

Sakkoman:::::Sakkosekken::::Sodlier / Medic

 

Håper på at flere joiner.

Om noen fra QA eller TACG kunne si meg hvordan dere gjorde det med Server og slikt så hadde det vært fint. Ventrilo / TS har vel mer enn nok gratise servere (mot litt reklame eller noe) til at jeg trenger hjelp, men servere er jeg nyskjerrig på.

Endret av Gaarulf
Lenke til kommentar
Om noen fra QA eller TACG kunne si meg hvordan dere gjorde det med Server og slikt så hadde det vært fint. Ventrilo / TS har vel mer enn nok gratise servere (mot litt reklame eller noe) til at jeg trenger hjelp, men servere er jeg nyskjerrig på.

Vi har TF2 servere, QA har hos oss, kanskje TACG også snart? :)

 

Legg meg til på Steam om dere trenger en server

 

Edit: Alle som har server hos oss kan få med en 10 slot TeamSpeak server gratis.

Endret av MataFaka
Lenke til kommentar

Har snakket med han nå. Blir nok server såfort det blir årning' serru.

 

Men da må jeg bare spørre, hvilken klasser er det som blir utelatt om det er 6v6 (som oftest). Og bruker det å byttes klasser inne i kampen, eller er du stuck til hva du starta som?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...