Gaarulf Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Vel, er vel litt vanskelig å trene i pubs? Hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg vil gjerne være med hvis det er plass!! min steam ID: Leaf Kan godt komme med noen forslag til klan navn. bare å spørre Har ikke noen main class, men er nok best med spy tror jeg Endret 6. juli 2008 av Andum Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Vel, er vel litt vanskelig å trene i pubs? Hvordan gjorde dere det? Vi søkte pcw med "server off". Så brukte vi motstanderne våre sine servere Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Så dere kjørte PCW med en gang? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Nja, husker ikke... Tror vi spilte litt pub først? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Kjørte vel pcw så fort vi hviste hvem som skulle være med i clanen, trur jeg Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Oh. Da så, har liksom fokusert litt på at vi trener før vi blir gjort til latter jeg da Men jeg tror ikke at det er noe problem å skaffe en server, siden det er så fine priser. Etter utallige måneder kastet bort på WoW der jeg spillte 3 timer i måneden for samme pris så tror jeg det skal gå bra. Hvordan gjør dere det med betaling av server? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hvor mye koster en server, forresten? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Fra der vi leier (kommer til å leie, whatever) så blir det 80kroner i måneden for en 14slots server. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Var ikke så dyrt det! Uansett, jeg får ikke overført penger til deg (hvis vi bestemmer oss for å spleise) uten videre, fordi jeg er under 18 år og har ikke tilgang til det i min nettbank. Min bank er et stykke unna, så jeg vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Tror vi må få til ett rundesystem. Har ikke noe problem å ta første avdrag, eventuelt andre også. Men føler det blir feil om jeg må betale hele tiden. Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Litt tidlig for server nå føler jeg, vi har jo ikke hatt en trening sammen og vi kan jo gjøre slik som Quack Attack gjorde, føler det er en mye bedre ordning i starten, man lærer desverre ofte mest av å tape Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Har snakket litt med fluesoppen og vi fant ut at vi kunne trene sammen (noe sånt som for to minutter siden, bare mer organisert ) Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Håper på mer organiserte treninger med litt taktikker og feks voice i framtiden =) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Monkey Business er barnets navn. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Oppkalt etter meg, ikke sant? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hahaha, skulle kanskje tro det Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer med navn. Nå får vi håper at dere får komme sikkelig i gang. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Håper jeg også. Tror det blir mer treninger med dere, enten i form av oss mot dere, eller en sær blanding. Alt er bedre enn ingenting i alle fall Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Oppkalt etter meg, ikke sant? Hahaha. Det første jeg og tenkte når jeg så navnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå