Gå til innhold

Ny Playstation 3 til 1750 kr?


akamond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fekk enda et svar:

 

hello

we are register company here in uk ...so if you dont belive you can go somewhere else

this aware company name here you can verify that in ukdata.....with register number

WHOLESALE LTD

Registered No. 04361932

UNIT 6 ABBEY BUSINESS PARK, FRIDAY STREET, LEICESTER, LEICESTERSHIRE, LE1 3BW

 

if you are intressted in buying this item from us you can come with your full shipping address and your mobile phone

number....so we can direct you how to make the payment.....we are glad to read from again .....thanks for that.....

 

regards

smith

Lenke til kommentar

Ja, det er svindel. Jeg la han til msn og jeg fikk beskjed om at han skulle sende mail.

 

sitat:

 

"Dear Buyer. Thank for your mail and interest in our product. The Play Station 80gb are available they are brand new come with complete accessories and 2 year international warranty direct from the manufacture. Below is the price:Play Station 80gb====1500kr Shiping is via fedex and you will be given a tracking number and air way bill for you to track and monitor your Play Station 80gb untill they get to your doorstep and we ship out the Play Station 80gb immediatelly we comfirm your payment. So get back to us now with your full order,address and contact phone number so that we can start the packaging and labelling of your order and make them rady for shipment. I await your fast respond to procced. Best Regards MarttinsSales Department+447045789242".

 

Jeg hadde han fortsatt pålogget på msn og han var veldig ivrig med å mase etter tlf nummer og adresse.

Jeg spurt han da om prosedyren var å betale først. Da svarte han "ja, det er fordi vi har endel utlegg som må dekkes"

Like etter det, logget han seg av msn......sikkert fordi han forstod jeg var veldig mistensksom.

Endret av baltazar99
Lenke til kommentar

Ja, jeg rapporterte det 27. juni 2008 14:07:08. Men synes det er veldig rart at ikke "FINN.NO" har gjort noe med det.

 

Trenger strengt tatt ikke ha stilling i NASA for å forstå at det er svindel. Jeg la til denne personen på msn for å få mest mulig info ut av han....ikke noe som tydet på at han var den skarpeste kniven i skuffen.

 

Bare det å sette prisen til kr.1750,- er jo dummere enn dummest.

Endret av baltazar99
Lenke til kommentar
The Play Station 80gb are available they are brand new come with complete accessories and 2 year international warranty direct from the manufacture.

 

Produsentene av PS3 gir kun 1 års garanti på det de produserer så ikke værst han har fått den dealen av de... :p

 

Finn burde jo tatt ansvar og fjernet den annonsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...