Gå til innhold

Voodoo 6000 er det noen I Norge som har det?


Torwar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig kort! Sjekk den størrelsen :lol:

 

Begynner å bli litt gammeldags på mange områder, men jeg husker godt hvor mye oppsikt korte vakte når det kom. Hadde seriøst lyst på det men endte opp med lillebroren 5 5500. Villeste lay-outen jeg tror jeg har sett.. 4 vifter bortover og kortet er langt som et vondt år. Skal være ca. 32 cm langt, høres rimelig sykt ut :roll:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
:lol: hva skal man med et kort man ikke får plass til i kabinettet

det kortet er jo dobbelt så langt som et ti 4200.

 

skal du kjøpe ett det kosta jo nesten 4000kr

Henge det på veggen som en kurositet,

Er vel mest å se på som ett samleobjekt i dag :yes:

Kan være inntresert i å kjøpe voodoo 5500 agp også.

Lenke til kommentar

Det kortet hadde jeg! Kjøpte på kastrup da det kom, husker ikke prisen, men jeg har hatt voodoo2, 3 også. Måtte bare ha det. I dag sitter dette kortet i en server (!) på min fars jobb. Hvis noen er skikkelig interessert kunne jeg solgt det, evt posta noen bilder av vindueret. Jeg måtte flytte hardiskene i et chieftec kabinett for å få plass til det!! :!:

Lenke til kommentar
Det kortet hadde jeg! Kjøpte på kastrup da det kom, husker ikke prisen, men jeg har hatt voodoo2, 3 også. Måtte bare ha det. I dag sitter dette kortet i en server (!) på min fars jobb. Hvis noen er skikkelig interessert kunne jeg solgt det, evt posta noen bilder av vindueret. Jeg måtte flytte hardiskene i et chieftec kabinett for å få plass til det!! :!:

ja få opp bilder fort som fy ! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...