Gå til innhold

– Conan er biff og rødvin (PC)


Anbefalte innlegg

mange 80 talls slager retter som fortsatt er knall, stråganoff feks men jeg haddet ikke brukt det for å beskrive noe nytt og bra om det er det som prøves her.

Hadde han sagt Age of Conan var som en god tiramisu og en asti, hadde nok omtrendt 90% av alle som leste det ikke skjønt hva han prata om. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Biffen er så god at jeg enda har mer igjen. Jeg nyter biffen, sakte men sikkert. Jeg tror denne gode biffen vil holde mange måneder / år før den er spist opp.

Lenke til kommentar
Hvis AoC er biff og rødvin, hva er da Gears of War? ^^

 

Da er GeoW det du finner i søppelkassa bak MacDonalds, som kattene og tiggerene også har tatt sin del av.

 

WoW er en pølse med en kondom som skinn.

 

Conan er en delikat sjokolade du har kjøpt, men som uheldigvis forsvant bak kassen.

 

LotRO er lørdagssnacks, som desverre forsvinner for fort, og du lurer på hva som skjedde.

 

Guild Wars er en god middag det tar lang tid å fordøye før du kan begynne på den neste retten. Det kan også nemnes at jeg har bare fått i meg 2 av de 5 totale rettene, og nummer 5 er under tilberedning.

 

Diablo 3.. Hva skal vi kalle det da? En hinsides god rett (kjøttkaker i peppersaus og mandelpoteter) servert i 3 deler, hvor 2 av dem var så gode at du har spydd dem opp igjen for å spise dem flere ganger. Rett nummer 3 er under tilberedning, skal overgå alle forventninger. Kokken har åpnet kjøkkendøra ett par ganger for å få kundene til å bli spinnville av lukten..

Lenke til kommentar
Gleder meg til mer content og PvP :) Alle andre spill har hatt sjansen til å bygge seg opp... Så jeg lar AoC få den sjansen også(også liker jeg spillet i seg selv!)

 

Etter biffen og rødvinen skal man selvførgelig ha seg en cognac(eller armagnac hvis tilgjenglig), så hvis funcom skal følge opp matmetaforen må de jo gi mer innhold :)

Lenke til kommentar

så er det vel ingen som har sagt at det aldri komme noe mere til aoc?

 

må få si at det å queste i conan er mye morroere en det war i wow, og han som sa at han følte at alle classene var helt like? er vel langt ifra det.

 

og som han sier biff og vin, det har jo ikke 14 åringene fra wow til i lengden, derfor går de tilbake til tegneseri figurene sine. det var heller ikke noe mere å gjøre i wow når du var 60 i begynnelsen.

 

personlig likte jeg aoc meget godt, men om det blir det beste eller ikke kommer ann på hvordan alt innholdet blir, jeg har bestilt biffen men sitter fortsatt å tygger på hvitløksbrødet ;)

Lenke til kommentar

Til alle dere som syter over at AoC skuffer... Dere må tenke på at biffen ikke smaker før den er stekt. Ved launch la dere inn en bestilling på biff og rødvin, og det er nå biffen blir stekt. Funcom restaurant er ingen fastfoodkjede, så dere må nok vente litt på serveringa. Selv er jeg fornøyd med servicen og kommer til å vente til måltidet er servert ;)

Lenke til kommentar
Til alle dere som syter over at AoC skuffer... Dere må tenke på at biffen ikke smaker før den er stekt. Ved launch la dere inn en bestilling på biff og rødvin, og det er nå biffen blir stekt. Funcom restaurant er ingen fastfoodkjede, så dere må nok vente litt på serveringa. Selv er jeg fornøyd med servicen og kommer til å vente til måltidet er servert ;)

 

Vet du hva jeg hater med noen restauranter, de sier det tar 20 min å lage maten så tar det 1 time og 30 min....

 

Ellers liker jeg biffen litt rå.

Lenke til kommentar
Til alle dere som syter over at AoC skuffer... Dere må tenke på at biffen ikke smaker før den er stekt. Ved launch la dere inn en bestilling på biff og rødvin, og det er nå biffen blir stekt. Funcom restaurant er ingen fastfoodkjede, så dere må nok vente litt på serveringa. Selv er jeg fornøyd med servicen og kommer til å vente til måltidet er servert ;)

 

Vet du hva jeg hater med noen restauranter, de sier det tar 20 min å lage maten så tar det 1 time og 30 min....

 

Ellers liker jeg biffen litt rå.

Mulig det, men da må du huske at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Lenke til kommentar
Mulig det, men da må du huske at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

 

Når maten først kommer så er biffen gjennomstekt og seig som hundeskinn.

 

Medium\Rå Reinsdyr indrefiilet med Champignon stuing og hasselbakte poteter (napert i sats og v.s.o.p hjemmebrent)garnert med aldente Asparges med lunka brakkvann til. Hvilket spill har du da?

 

Vanguard: Saga of Heroes?

 

Det er ihvertfall ikke AoC :p

Lenke til kommentar

Alle vil tilsynelatende ha noe annet enn en vassen mcdonalds burger som smaker salt og ketchup, men akkurat som overvektige folk som "vil" endre på dietten blir alt annet nedstemt. Jeg prøvde bare betaen og har ikke kjøpt selve spillet fordi jeg har ikke en kraftig nok pc, men det var da virkelig mye bedre en wow. Wow var bare et eneste kjør med grinding til man kom til lvl 60 hvor man gud forby prøvde å bli med i noen end game instances før man hadde fullt epic gear som kunne oppnås ved, tro det eller ei, enda mer grinding. For meg var det spillet slutt da jeg kom til lvl 60 og ble skjelt ut av en god del "eksperter" etter å ha spurt om å få joine et instance(husker ikke hvilket, men jeg var tydeligvis en n00b og det som værre er). Det var vel egentlig slutten på min mmorpg karriere. Dessverre er de forskjellige mmorpg universene en arena der gutta som blir bølla med på skolen får makt og spammer ut skjeldsord fortere enn man skulle tro en svett 14-åring klarte å angripe et tastatur.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...