Gå til innhold

– Conan er biff og rødvin (PC)


Anbefalte innlegg

QUOTE(simalarion @ 27/06-2008 : 11:05)

Forøvrig merklig at Biff med rødvin som jeg ser på noe fancy på 80 tallet brukes som noe fancy nå, eller er det ironi her, at spillet er gammeldags?.

 

 

god smak blir aldri gammeldags, hvis biffen er riktig laget og vinen god er det ingenting som slår den comboen.

 

 

mange 80 talls slager retter som fortsatt er knall, stråganoff feks men jeg haddet ikke brukt det for å beskrive noe nytt og bra om det er det som prøves her.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa desverre bare betaen.. men den fikk meg absolutt ikke til å tenke på mat.. sammenligningen er ellers helt hårreisende.. Samt med AOC kan du i så tilfelle (om du sammenligner med mat) ikke ha tilbehør eller vin til biffen.. mest da de vil kolidere i munnen din og du vil ikke kunne svelge.. (hater kolisjons greia i AoC), samt at det kan hende det ser ut som biff, men pga bugs vil det i munnen din ende opp som cornflakes eller gress.. Who knows.. AoC er litt surprise-meal.. neppe happy meal..

 

Gameplayen var mer frustrerende enn underholdende, og like drepende kjedelig (vel litt værre enn i WoW) å levele.. Værre ble det når du ikke så forskjellen på de du skulle "loote" og bakken pga mørk grafikk.. Joda, det ser bedre ut på nyere hardware, men wow gjør nå i allefall ikke så stor forskjell på om du skrur ned på grafikken kontra de som kjører på maskiner med egen "power-plant"..

 

Har dog lyst til å teste AoC, men vil vente 2-6 mnd før jeg evt sløser vekk mer penger på et online spill...

Lenke til kommentar
mange 80 talls slager retter som fortsatt er knall, stråganoff feks men jeg haddet ikke brukt det for å beskrive noe nytt og bra om det er det som prøves her.

 

Hvis du tenker deg om kommer du sikkert på at biff (altså en flat klump med mer eller mindre stekt kjøtt) også eksisterte før 80-tallet. Hvis ikke du mente 8080-tallet før Kristus? ^^

Lenke til kommentar

AoC: biff og rødvin med yade sjokolade

GoW: Tør chips og pølser

SC\SC2: fyldig deilig pasta med nonstop !!!! +fyldig rødvin (og pannekaker av og til)

Crysis: er som en fem retters gourmet du ikke har råd til. Ett år seinere blir den solgt i frysedisken som wok blanding.

Bioshock: seigmenn (mest rød og grønne)

CSI: Hard Evidence: Tequila + ibuprofen\sobril

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Kjære Gaute Godager, du sier selv i artikkelen at du vil være litt småfrekk ... men du er ikke bare småfrekk, du er direkte selvgod. Problemet er bare at du er selvgod på helt feil grunnlag. Age of Conan kan være så mye biff og rødvin det bare vil, problemet er bare måten biffen og vinen er tilberedt og servert på.

 

Mitt kulinariske besøk i Funcom restauranten var ikke av det beste slaget, middelmådig vil jeg kunne kalle det. Biffen ble testet men falt ikke i smak og jeg kommer nok ikke til å prøve den igjen, kastet meg heller på en liten pizza (Anarchy Online) mens jeg venter på noe bedre...men det ser jo faktisk ut til at man tar turen innom Mac'ern (WoW) igjen om ikke så altfor lenge tenker jeg. Men Age of Conan biffen ble kansellert, den fine CE boksen ble ubønnhørlig plassert på kottet og jeg speider etter en ny stjerne på MMO himmelen.

 

Nei Gaute, den biffen kan vel egentlig bare bli bedre ... takke meg til Mac'ern...

Endret av NeoTech
Lenke til kommentar
Problemet til Gaute Godager er at han fullstendig mangler kontakt med virkeligheten. Hodet i skyene.

Tja, den stupende Funcom aksjen burde vel få ham ned ganske snart? :)

 

Stuper den nå, altså? Jaja, oppsvinget etter at de omsider fikk spillet ut kunne vel knapperst vare evig.

Lenke til kommentar
Testa desverre bare betaen.. men den fikk meg absolutt ikke til å tenke på mat.. sammenligningen er ellers helt hårreisende.. Samt med AOC kan du i så tilfelle (om du sammenligner med mat) ikke ha tilbehør eller vin til biffen.. mest da de vil kolidere i munnen din og du vil ikke kunne svelge.. (hater kolisjons greia i AoC), samt at det kan hende det ser ut som biff, men pga bugs vil det i munnen din ende opp som cornflakes eller gress.. Who knows.. AoC er litt surprise-meal.. neppe happy meal..

 

Haha, mest vellykkede mat-metaforen hittil ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...