Gå til innhold

"Våte Drømmer" worklog kommentarer, vote pågår!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 liter vann?

Kabinettet kommer til å bli sinnsykt tungt.

 

Hehe, bruker selv et chieftech dragon fulltower med vannkjøling og den klarte å nå 24kg på baderomsvekten :ermm: Er lenge siden jeg har gitt opp å gå på evnt. lan med pc'en min og vekten på kabinettet var en av grunnene.

 

Ellers må jeg si at dette blir nok et spennende prosjekt:) Hvis dere lurer på hva bør brukes til å gjøre "vanntanken" tett, så er det bare til å gå til en litt større dyrebutikk eller stikke innom en byggevarebutikk som selger casco sin marin og teknikk lim/fug som fås i klar, svart og div andre farger (vet iallefall at obs bygg har den)

 

Kunne vært en tanke å montere vannkjøling (følge temaet). Kan donere vannblokk til skjermkortet iallefall:)

 

Edit:

Angående farger, hva med å bruke frostvæske? Du kan få det i blå, grønn og rød farge. En god ting er at dere slipper å tenke på bakterier og algevekst etter dette.

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Kan ingenting om vannkjøling, men kan alltids sette meg inn i det. Moffe har litt mer peiling.

 

 

Takk for tipset med og få dette tett! Vimå prøve hoss frem og det er bra å ha flere alternativ!

 

Ved frysevæske? Vet de har 5 liters tanker med blå og rød...

Det kan faktisk være en god ide for det er ikke like sterk farge.

 

 

Kan også legge til at vi er i kontakt med brukeren mhsalangli på forumet som hadde flere ting han kunne sponse med. Vi takker for dette og beklager for treig update men vi venter på kabinettet og undersker litt hvor og få takk i plexi plater og hvordan farge vannet.

 

 

Min far kunne skaffe plexi men han foreslo et litt dyrere materiale som kunne borres og sages i uten spesial verktøy. Faren til Moffe kjente noen glassfolk så vi har flere alternativer ;)

 

 

Pluss at pappa snakket om at han hadde en ekstra hardisk fra pcn som krasja...

Lenke til kommentar
Kan ingenting om vannkjøling, men kan alltids sette meg inn i det. Moffe har litt mer peiling.

 

 

Takk for tipset med og få dette tett! Vimå prøve hoss frem og det er bra å ha flere alternativ!

 

Ved frysevæske? Vet de har 5 liters tanker med blå og rød...

Det kan faktisk være en god ide for det er ikke like sterk farge.

 

 

Kan også legge til at vi er i kontakt med brukeren mhsalangli på forumet som hadde flere ting han kunne sponse med. Vi takker for dette og beklager for treig update men vi venter på kabinettet og undersker litt hvor og få takk i plexi plater og hvordan farge vannet.

 

 

Min far kunne skaffe plexi men han foreslo et litt dyrere materiale som kunne borres og sages i uten spesial verktøy. Faren til Moffe kjente noen glassfolk så vi har flere alternativer ;)

 

 

Pluss at pappa snakket om at han hadde en ekstra hardisk fra pcn som krasja...

 

Men da begynner det jo å blir bra ;)

 

Synes også at den kjølevæske-idèen var bra :D

Lenke til kommentar
Edit:

Angående farger, hva med å bruke frostvæske? Du kan få det i blå, grønn og rød farge. En god ting er at dere slipper å tenke på bakterier og algevekst etter dette.

 

Jeg syns dette er den beste idèen så langt. Som sagt trenger vi ikke bry oss om bakterier o.l. :new_woot: Vi får "Raide" Hver eneste shell, esso og statiol etter rød frost-væske!

Lenke til kommentar
Edit:

Angående farger, hva med å bruke frostvæske? Du kan få det i blå, grønn og rød farge. En god ting er at dere slipper å tenke på bakterier og algevekst etter dette.

 

Jeg syns dette er den beste idèen så langt. Som sagt trenger vi ikke bry oss om bakterier o.l. :new_woot: Vi får "Raide" Hver eneste shell, esso og statiol etter rød frost-væske!

 

 

 

 

Rød? Trudde vi skulle ha blå!?

 

 

EDIT: pwned by moffe on msn, blir nokk rød :)

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...